Puerto Maldonado

Reviews over Puerto Maldonado

Vertrekpunt jungleverblijf

anenroy
    19-7-2010

In 2005 vanuit Puerto Maldonado vertrokken naar de junglelodge voor een 4- daags verblijf. Prima ervaring alhoewel we er wel meer van hadden verwacht. Weinig dieren gezien tijdens de junglewandelingen. Piranas gevist, kaaimannen gespot in de avond.

Gereisd Met vrienden in oktober 2005

Puerto Maldonado ademt de sfeer van een pioniersstad

E v.d. Bogaard
    11-8-2007

Puerto Maldonado ademt de sfeer van een pioniersstad. Er is geen hoogbouw (behalve een uitkijktoren) en slechts de hoofdstraten zijn verhard. Er is nog weinig historie / oude cultuur, maar wel volop ondernemingszin bij de bewoners. Desondanks heel relaxed. In 2009 zal de Transamazonica-highway vanuit Brasilië naar de Peruaanse westkust door Puerto Maldonado voeren; dat zal veel veranderingen brengen! Het stadje is omgeven door jungle en brede rivieren. Het klimaat is klam en warm; daar moet je wel van houden...

Gereisd Anders in Sat Aug 11 2007 23:37:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Puerto Maldonado scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews