Hotel Paracas Hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Paracas Hotel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Paracas Hotel in het Nederlands

Met vrienden

PRACHTIG GELEGEN HOTEL

Francis van Jette
30-6-2010

Dit hotel is prachtig gelegen aan de boorden van de Stille Oceaan, juist rechtover de Islas Ballestas (er is zelfs een pier waar de boten vanuit het hotel vertrekken naar deze eilanden). De kamers zijn onder de vorm van bungalows en zijn zeer ruim en goed onderhouden. Zowel het avondeten als het ontbijtbuffet zijn van uitstekende kwaliteit. De tuin en het zwemdok zijn paradijslijk. Heel vriendelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paracas Hotel in Paracas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paracas Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.