Nazca

Reviews over Nazca

Ongeloofelijke vlucht over de Nazcalines

Bart
    20-11-2010

Vanuit Nazca kun je een geweldige vlucht over de Nazcalines boeken! Let echter wel goed op, je komt op een wachtlijst te staan en afhankelijk van de drukte kan het zijn dat ze je (zonder dat ze het vooraf melden) over alternatieve velden vliegen en je alle bekende afbeeldingen mist! Dwing van tevoren af dat je de spin, kolibrie etc te zien krijgt! Echt een onvergetelijke ervaring!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2005

De wonderbaarlijke Nazcalijnen

Chris
    26-10-2009

Nazca ligt in het zuiden van Peru. De lijnen van Nazca zijn geogliefen, tekeningen in het zand van de pampa's. De dierenfiguren, lijnen en geometrische vormen zijn in het woestijnzand van de dorre hoogvlakte tweeduizend jaar lang bewaard gebeleven. Om dit verbluffend lijnenspel goed te kunnen zien, met je een spectaculaire vlucht met een klein vliegtuigje maken.

Gereisd Met partner in juli 1997

Hier moet je zeker met een vliegtuigje over de woestijn om

De Wachter Ivo
    23-5-2008

Hier moet je zeker met een vliegtuigje over de woestijn vliegen om de befaamde Nazca lijnen te kunnen zien. Je kan ook een uitkijktoren beklimmen en dan kan je 2 van deze lijnen bezorgen. Dit is goed als extra of voor mensen met vliegangst maar is niet te vergelijken met wat je kan zien uit het vliegtuig. De eerste lijn die je ziet uit het vliegtuig moet je wel een beetje zoeken, maar eens je weet hoe de lijnen er uit zien vallen ze goed op. Je kan ze ook redelijk goed fotograferen uit de lucht. Een telelens is geen slechte keuze doch met een andere lens/toestel is dit ook goed te doen. Have fun

Gereisd Met vrienden in april 2008
Nazca scoort een 8 uit 10, op basis van 8 reviews