Hotel Ramada Costa Del Sol Lima Airport

Hotel Ramada Costa Del Sol Lima Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Costa Del Sol Lima Airport voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ramada Costa Del Sol Lima Airport in het Nederlands

Een goed hotel om te boeken op doorreis

Hugo
23-11-2017

Het hotel ligt direct tegenover de luchthaven en wordt hoofzakelijk gebruikt door gasten die maar 1 nacht hier verblijven. We hadden hier een erg grote kamer ca. 30 m2 met een 2 pers bed met nachtkastjes, een bureaumeubel met koelkastje, kluisje en een grote flatscreen KTV. De aankleding van de badkamer van ca. 4m2 is nog al kaaltjes. Verder redelijk schone vloerbedekking, airco, gratis wifi en kluisje.

Ontbijt: Goed.

Ons oordeel: Waarvoor het hotel staat is het aanbevelenswaardig.

Superlocatie: tegenover airport

Ilja1
4-9-2013

Oke, het is wat lawaaiig, maar als je de bovenste kamers boekt heb je daar nauwelijks last van. Dit hotel is gelegen direct tegenover de hal van de airport. Een intercontinentale vlucht waarbij je 3 uur vooraf kan inchecken? Check in en binnen een paar minuten ben je weer terug in je hotel voor fitness of ontbijt, in plaats van urenlang in een kuipstoel te hangen. Misschien wat aan de prijzige kant, maar de efficiëntie vergoed veel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Costa Del Sol Lima Airport in Lima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Costa Del Sol Lima Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.