Appartement Mira Flores Suites

Appartement
Appartement Mira Flores Suites

2 reviews over Appartement Mira Flores Suites in het Nederlands

Mooie flats voor toeristen in Miraflores

Sharon Williams
21-3-2009

Ik was één week abd adviseer het daar werkelijk.

Ik was dicht aan elke toeristische aantrekkelijkheid in dit prachtige dirstict van Lima. I coul nodig mijn vrienden voor diner in " uit; mijn flat·" Het is groot!!!

2008

Mooie ervaring

M.R.
14-6-2008

Ik was daar in februari 2008. Het was werkelijk een prachtige ervaring. U kunt van comfort genieten en geblokkeerde hotels vermijden.

Meer privacy. Ik adviseer deze mooie flats voor toeristen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mira Flores Suites in Lima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mira Flores Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.