Hostel Mami Panchita

Hostel Mami Panchita

8.3Fantastisch

Peru, Peru, Lima

Op vakantie geweest naar Mami Panchita?

8.3Fantastisch

Hostel info

Meer hostel info
Tonen op kaart

7 reviews over Hostel Mami Panchita

• 8Liseth14-04-2017

Knus hotel

Ik vond het gezellig, en een hele vriendelijke ontvangst. Kamers sober, maar netjes en ze voldoen aan wat je verwacht. Goed bed, goede douche en alles schoon. Ontbijt keurig verzorgd.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8Adrien Melsen16-12-2015

Knus en goed

Ik sluit me aan de laatst, bekende beoordeling van N. Bisschop. Klopt 100%. Wij hebben genoten van de overdekte markthal nabij het hotel (eerste kennismaking met Peru) en het plaza daar tegenover (ondanks dat wij daar maar 1½ uur rond gelopen hebben). Plaza heeft leuke restaurantjes, indien gewenst. Ik vond het centrum van Lima verrassend: niet verwachts, en dan de muzikale opluistering van de wisseling van de wacht bij het presidentiële paleis: geweldig !

Gereisd met partner in juni 2015

• 8N Bischops10-04-2011

Prachtig en gezellig hostel. Vriendelijk

Mami Panchita is een gezellig en vriendelijk pension gelegen in de wijk San Miguel. Een vriendelijke wijk waar ook goede restaurants zijn. Alleen naar centrum is nogal moeilijk niet vanuit het hostel maar vanuit centrum Lima. Veel taxichauffeurs weten het hostel niet te vinden of rijden er niet graag naar toe. Kamers hostel zijn mooi kleine badkamers maar schoon en redelijk. Ontbijt is goed en vriendelijk personeel. Vrij internet en leuke bar.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 10anikastevens05-03-2011

Echte aanrader

Super mooi hostel met goede service, mooie schone kamers, rustige ligging.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7René en Kirsten28-09-2009

Prima hotel

Leuk hotelletje met Nederlandse eigenaar die je veel info over Peru kan geven. Vriendelijk personeel en goede faciliteiten. Kamers zijn eenvoudig, maar goed. Enige nadeel is dat er in de omgeving van het hotel weinig te beleven is. Erg leuk is het Italiaanse broodjes/koffietentje drie blokken van het hotel. Heerlijke koffie en zeer vriendelijke eigenaren.

Gereisd met partner in september 2009

• 8cor26-08-2008

Mooi hotel

Mami Panchita is een mooi, rustig hotel in de wijk San Miguel. Dit is één van de betere woonwijken in Lima en niet erg toeristisch. Daardoor leuk om door de wijk te lopen, maar niet veel avond- en nachtleven. Naar centrum van Lima, busstations en luchthaven is ongeveer half uur rijden met taxi (maar is niet altijd makkelijk om een taxi te krijgen). Naar Miraflores is een kwartiertje. Kamers zijn redelijk mooi en voorzieningen (gratis internet, bar, tijdschriften, huiskamer) goed. Ontbijt is ook goed en personeel erg aardig.

Gereisd in augustus 2008

• 9Gert Heiwegen14-07-2007