Hostel Mami Panchita

7 reviews over Hostel Mami Panchita in het Nederlands

Knus hotel

Liseth
14-4-2017

Ik vond het gezellig, en een hele vriendelijke ontvangst.

Kamers sober, maar netjes en ze voldoen aan wat je verwacht. Goed bed, goede douche en alles schoon.

Ontbijt keurig verzorgd.

Knus en goed

Adrien Melsen
16-12-2015

Ik sluit me aan de laatst, bekende beoordeling van N. Bisschop. Klopt 100%. Wij hebben genoten van de overdekte markthal nabij het hotel (eerste kennismaking met Peru) en het plaza daar tegenover (ondanks dat wij daar maar 1½ uur rond gelopen hebben). Plaza heeft leuke restaurantjes, indien gewenst. Ik vond het centrum van Lima verrassend: niet verwachts, en dan de muzikale opluistering van de wisseling van de wacht bij het presidentiële paleis: geweldig !

Prachtig en gezellig hostel. Vriendelijk

N Bischops
10-4-2011

Mami Panchita is een gezellig en vriendelijk pension gelegen in de wijk San Miguel. Een vriendelijke wijk waar ook goede restaurants zijn. Alleen naar centrum is nogal moeilijk niet vanuit het hostel maar vanuit centrum Lima. Veel taxichauffeurs weten het hostel niet te vinden of rijden er niet graag naar toe. Kamers hostel zijn mooi kleine badkamers maar schoon en redelijk. Ontbijt is goed en vriendelijk personeel. Vrij internet en leuke bar.

Echte aanrader

anikastevens
5-3-2011

Super mooi hostel met goede service, mooie schone kamers, rustige ligging.

Prima hotel

René en Kirsten
28-9-2009

Leuk hotelletje met Nederlandse eigenaar die je veel info over Peru kan geven. Vriendelijk personeel en goede faciliteiten. Kamers zijn eenvoudig, maar goed. Enige nadeel is dat er in de omgeving van het hotel weinig te beleven is. Erg leuk is het Italiaanse broodjes/koffietentje drie blokken van het hotel. Heerlijke koffie en zeer vriendelijke eigenaren.

2008

Mooi hotel

cor
26-8-2008

Mami Panchita is een mooi, rustig hotel in de wijk San Miguel. Dit is één van de betere woonwijken in Lima en niet erg toeristisch. Daardoor leuk om door de wijk te lopen, maar niet veel avond- en nachtleven. Naar centrum van Lima, busstations en luchthaven is ongeveer half uur rijden met taxi (maar is niet altijd makkelijk om een taxi te krijgen). Naar Miraflores is een kwartiertje.

Kamers zijn redelijk mooi en voorzieningen (gratis internet, bar, tijdschriften, huiskamer) goed. Ontbijt is ook goed en personeel erg aardig.

2007

een aanradar

Gert Heiwegen
14-7-2007

een aanradar........... !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Mami Panchita in Lima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Mami Panchita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.