Hotel Grand Bolivar

HotelWeer vandaag20°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Bolivar voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grand Bolivar in het Nederlands

2007

We hadden Hotel Grand Bolivar vanuit NL geboekt; De nostalgie van het hotel sprak ons enorm aan. Vooral de ontvangsthal is zeer indrukwekkend. De kamers waren zeer ruim opgezet maar het interieur was zwaar verouderd. Het bed (en vooral matras!) waren waarschijnlijk al meer dan 50 jaar oud! De ligging is ook nadelig; het historische centrum van Lima is wel mooi, maar ook best onveilig, vooral 's avonds. Na een maand door Peru te hebben rondgereisd hebben we voor veel minder geld in veel betere kamers geslapen! Bij terugkomst in Lima hebben we dan ook een hotel in Miraflores gekozen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Bolivar in Lima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Bolivar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.