Kleine hotelsWeer vandaag17°14°
Hotel Faraona

We hebben een aantal aanbieders voor Faraona voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Faraona in het Nederlands

2007

Gunstig gelegen hotel, vlakbij Parque Central in Miraflores

Arno
16-9-2007

Gunstig gelegen hotel, vlakbij Parque Central in Miraflores. Wij waren hier in aug/sep en dan is het in Lima niet echt warm. In het restaurant en de bar was het zonder fleece gewoon te koud. Het ontbijt is redelijk goed, maar het avondeten kun je beter ergens anders nuttigen. Het zwembad op het dak stond leeg, dat is waarschijnlijk alleen in de zomer (dec-apr) gevuld. Gratis internet had adequate snelheid. Al met al een redelijk hotel, maar geen aanrader.

Gereisd Met vrienden in september 2007

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Faraona in Lima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Faraona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.