Hotel Country Club Lima

Hotel Country Club Lima

We hebben een aantal aanbieders voor Country Club Lima voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Country Club Lima in het Nederlands

Luxe, groot, schoon, mooi, superaardig

Bart
11-11-2009

Ik heb in dit hotel verbleven tijdens mijn huwelijksnacht, het was fantastisch!

2008

Prachtig hotel in koloniale stijl

E. van de Haar
3-1-2008

Prachtig hotel in koloniale stijl. Ik heb hier mijn huwelijksnacht doorgebracht. Personeel is zeer attent. Je hebt de keuze tussen ontbijt in buffetvorm (grote keuze) of laten bezorgen op de kamer. Een normale suite is al zeer ruime en luxe ingericht. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Country Club Lima in Lima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Country Club Lima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.