Hotel Colonial Inn

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag23°16°

2 reviews over Hotel Colonial Inn in het Nederlands

Prima hotel om de reis door Peru te starten

annemarienicolai
5-9-2011

Onze kamer lag pal naast de ingang en receptie en was daarom erg luidruchtig. Mogelijkheid om een koffer achter te laten tot we terug zouden reizen (strandspullen voor onze tussenlanding op Bonaire). Mooie tuin waar we hebben ontbeten.

ruime, schone kamers met goede matrassen

Fam. Schrier
2-9-2009

Voor een kort verblijf in Lima een prima hotel. Vraag wel kamers aan de achter- of zijkant want aan de voorkant loopt een drukke verkeersweg. Ligging in de veilige wijk Miraflores en op loopafstand van de oceaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Colonial Inn in Lima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Colonial Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.