Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag27°22°
9,9

4 reviews over Bed and Breakfast Casa Guadalupe in het Nederlands

Leuk klein Bed & Breakfast.

Emely Paez
28-3-2016

Ik hou er van. Dit is een kleine B&B, en dat is veel persoonlijker.

Alles was goed. Het ontbijt is geweldig. goed pick-up service.

Kamer zeer schone en comfortabel. Vriendelijke mensen.

In de buurt van de Stille Oceaan.

Gereisd met partner in maart 2016

Goede ervaring bij Joop en Guadalupe in Lima

Klaas Naschuur
4-2-2016

Goede ervaring bij Joop en Guadalupe In Lima. Herlijk ontbijt en prima bedden. Ik ben er 2 nachten geweest en omdat ik via bblima geboekt had kreeg ik een intresante wandel plattegrond van het centrum gratis. Deze map bracht me bij alle hoogte punten van de stad

Gereisd met partner in januari 2016

Beste verblijf in Peru

Leslie Davis
26-11-2015

Hele vriendelijke eigenaren. Thee / koffie werd aangeboden bij aankomst, leuk gesprek, goede aanbevelingen voor het diner en probeerde om ons tegemoet in de best mogelijke manier. Voelde als thuis. Heerlijk ontbijt kon heel vroeg te wijten aan ons vliegtuig vertrek.

Gereisd met partner in november 2015

zeer gastvrij

Ano
28-7-2010

Goed B&B, de man is Hollands en de vrouw Peruaans dichtbij het vliegveld en goede service.

Guadalupe nog bedankt voor de hulp en informatie over Peru

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Guadalupe in Lima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Guadalupe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.