Hotel Casa Andina Miraflores

KinderhotelWeer vandaag23°18°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Andina Miraflores voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Casa Andina Miraflores in het Nederlands

Sofie
17-12-2010

Het eten is lekker en uitgebreid.

De kamer zijn proper en ruim.

Goede plek op Lima te verkennen

Anouk
10-10-2010

Hotel ligt in de wijk Miraflores in Lima.

Wij hebben daar maar 1 nacht overnacht.

Moesten vroeg weg. ontbijt was mager. Geroosterd brood met jam. Koffie en thee was er ook. Maar verder nog niet veel meer.

Kamers zijn erg verschillend ook qua grootte.

TRANSIT HOTEL

Francis van Jette
3-6-2010

Dit hotel is gelegen in een buitenwijk van Lima, de wijk Miraflores. Het is ongeveer vijftien minuten rijden tot het centrum van Lima. Het is een transit hotel tussen Lima en een verdere rondreis door Peru. Geen al te grote kamers. Eten is goed. Bediening beperkt tot het minimum (zo is er een drankenautomaat in de lounge van het hotel).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Andina Miraflores in Lima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Andina Miraflores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.