Bed and Breakfast Casa Ana

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Casa Ana

2 reviews over Bed and Breakfast Casa Ana in het Nederlands

Prima plek met een uitmuntende service

Anke en Mike
5-10-2011

Casa Ana is een eenvoudig, maar brandschoon onderkomen. De douche is prima en lekker warm. Bij het ontbijt stond tot onze grote verrassing een pot c1000-pindakaas op tafel. De superieure service van Ana en haar familie maken deze Bed & Breakfast tot een prima uitvalsbasis om Lima te verkennen.

2007

Casa ana is zo speciaal door de alles wat voor je gedaan wordt! Vliegtickets of bustickets regelen, vlucht bevestigen overal wordt mee geholpen door Hein, Ana en de zoon van Ana. Van Hein (Nederlandse eigenaar die de helft van het jaar aanwezig is) bij latere terugkomst nog een hele leuke rondleiding gehad door onbekend Lima.

Voor 1 dollar kan er 's avonds meegegeten worden. De kamers zijn schoon, netjes en ruim. Casa ana is een plaats die je op je gemak maakt in het drukke en hectische Lima.

Van mijn drie keer in Lima ben ik ook één keer in Miraflores gebleven, maar vanwege de sfeer, service, afstand tot het centrum en prijs is casa ana vele malen beter

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Ana in Lima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Ana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.