Hotel Barranco s Backpackers Inn

2 reviews over Hotel Barranco s Backpackers Inn in het Nederlands

Fantastisch hostel in Lima

Victor en Michiel
2-3-2009

The best hostel in town!

Perfecte ligging in een rustig en mooi stukje Lima!!

Paar stappen naar het strand...uitzicht op de Stille Oceaan! Helemaal TOP!

Uiterst vriendelijke en behulpzame medewerkers!

Rakel is THE BEST!!

En erg belangrijk uiterst schoon en netjes!

Kortom...sla andere hostalaanbiedingen direct af en breng een bezoek aan dit mooie hostal!!

2006

Een heel gezellig hostel in een levendig en veilig gedeelte van Lima. Het personeel is zeer vriendelijk en altijd bereid tot hulp. Je mag kosteloos gebruik maken van de keuken van het hostel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barranco s Backpackers Inn in Lima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barranco s Backpackers Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.