8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Antigua Miraflores voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Antigua Miraflores in het Nederlands

Service is 100%

Prijs/kwaliteit = in verhouding

Eten uitstekend

Kamers erg mooi

Er werd kindvriendelijk omgegaan met de kinderen in het Hotel.

Gereisd alleenreizend in mei 2006
2007

Mooi hotel in de veilige Miraflores wijk. Probeer een kamer in het hoofdgebouw te krijgen, de kamers in het achterliggende gebouw zijn wat gehorig.

Gereisd met partner in april 2007
2005

Ideaal gelegen hostelletje, lekker ontbijt, was gratis, !

VHB Els
14-2-2005

Ideaal gelegen hostelletje, lekker ontbijt, internetservice was gratis, prachtige kamers !

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antigua Miraflores in Lima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antigua Miraflores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.