Hotel Mossone

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Midden in oase

Rein
27-10-2013

Dit hotel ligt heel mooi in de oase. De kamers/huisjes zijn groot. Het kan hier en daar een opknapbuurtje nodig. De verzorging is goed. Lekker ontbijt en goed diner.

Mooi hotel met ruime kamers ligt aan de oase van huacachina. Goed ontbijt ruime kamers. Afstand naar Ica ong. half uur met bus. Vrij vervoer. Kamers zijn ruim en schoon.

Mooi gelegen aan de oase van Huacachina

Chris
22-12-2010

Karakteristiek Zuid-Amerikaans hotel in de unieke oase van Huacachina.

De omgeving is mooi, alleen tijdens de weekends soms erg druk wegens dagjestoeristen. Een wandeling naar de duintoppen is zwaar maar biedt een prachtig uitzicht over de oase.

We hebben een aantal aanbieders voor Mossone voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mossone in Huacachina / Ica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mossone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mossone scoort een 8.75 uit 10 op basis van 3 reviews.