Huacachina / Ica

Reviews over Huacachina / Ica

Ga niet naar Ica maar naar Huacachina

Ronald Flint
    29-3-2010

Heerlijke plaats met een heerlijk klimaat. Ga met een buggy racen in de zandduinen, huur een sandboard en ga een dag spelen in de grote zandbak. En geniet 's avonds van een lekker hapje en drankje in een van de resaurants.

Ica daarentegen is een smerige, en niet echt veilige stad Neem hier alleen de bus naar Paracas, Nazca of Arequipa

Gereisd Met partner in augustus 2008

ongeloofelijk, prachtig, woestijn, sandboarden,

Bart
    12-11-2009

Zandbergen van tientallen meters hoog omringen deze Oase! Uitgaan kan niet, maar sandboarden, relaxen en genieten van het mooie landschap wel degelijk! Ik ben er nu twee keer geweest en ga er zeker nog wel een keer heen! Een aanrader voor een ieder die de tijd heeft het op doorreis mee te pikken!

Gereisd Met partner in maart 2008

Topbestemming

Ronald Flint
    28-3-2009

Ica is een smerige criminele stad, laat deze links liggen met name 's avonds. Ga met de taxi voor weinig naar Huacachina. Een Relax oord. Het is niet heel groot maar zeker de moeite waard. Een heerlijke oase in de woestijn. (je kunt hier niet in zwemmen) rondom deze oase staan hotelletjes (meesten met zwembad) en restaurantjes. Er zijn 2 activiteiten sandsurfen, en buggyracen. Beiden heb ik gedaan, echt aanraders. Wat een landschap, en wat een avontuur. verder moet je het doen met het zwembad bij het hotel, echt een straf ;)

Gereisd Met partner in maart 2009
Huacachina / Ica scoort een 8,1 uit 10, op basis van 7 reviews