Hotel Niños Hotel (Fierro + Meloc)

Hotel Niños Hotel (Fierro + Meloc)
9,5

8 reviews over Hotel Niños Hotel (Fierro + Meloc) in het Nederlands

Prachtig hotel

Kevin,

Heerlijk hotel met prachtige binnenplaats

Een hele leuke accommodatie in het centrum

Simone,
13-1-2018

Een mooie accommodatie in het centrum. Alles op loopafstand. Super vriendelijk personeel en heerlijk eten iedere dag. De kamers zijn mooi en netjes ingericht.

FRED VAN STRALEN,
27-9-2017

Ik ben al een tijdje donateur van het Ninos Hotel, en de kinderen, en wilde het nu wel eens zelf bewonderen,wat een prachtig hotel !!

Zeer leuke accommodatie met een gezellige uitstraling. Goed verzorgd, fijne ruime kamers. Ligging op een paar minuten lopen van het centrum van Cusco.

Met je verblijf steun je ook nog een lokaal project van de Nederlandse eigenaren, dus twee vliegen in één klap.

Normaal ga ik niet naar een 2 sterren hotel maar in Peru is zoiets ook moeilijk te vinden. Ninos verdiende wat mij betreft best een sterretje extra!

Allerleukste, mooiste verblijf in heel Peru!

Heleen van Exsel
2-11-2013

De locatie van het hotel is prima. Personeel is zeer vriendelijk. Het eten is waanzinnig lekker en betaalbaar. Het ontbijt is heerlijk en gezond en weer eens wat anders dan de bekende witte broodjes met jam. De hotelkamer is erg leuk ingericht en netjes en schoon. Kortom, dit kun je niet overslaan.

2007

Indrukwekkend

jannie boonstra
31-12-2007

Indrukwekkend. Raken niet uitgepraat over dit geweldige initiatief.

Robert en Jannie.

Al tweemaal in Ninos 1 geweestt in april 2006 en mei 2007.

Een bijzonder prettig hotel, dat hoewel vlakbij het centrum het lawaai van de stad buitensluit. Op de patio is het zowel overdag als s avonds goed toeven

Goede sfeer en prima service. Er is veel mogelijk.Kamers wat aan de dure kant in vergelijking tot vergelijkbare hotels, maar het is een mooie bijdrage aan het project voor de weeskinderen.

2006

Twee sterren maar desondanks grote en nette kamers

Jan Zoetekouw
29-11-2006

Twee sterren maar desondanks grote en nette kamers. Hotel Ninos wordt geleidt door een Nederlands echtpaar die de winst gebruikt voor de Ninos stichting waarmee ze straatkinderen weer een toekomst geeft. Het hotel ligt maar een paar minuten lopen van het centrum. Bij de receptie liggen boeken en tijdschriften die reizigers hebben achtergelaten, veelal in het Nederlands.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Niños Hotel (Fierro + Meloc) in Cusco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Niños Hotel (Fierro + Meloc) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.