9,2

9 reviews over Hotel Niños Hotel (Fierro + Meloc) in het Nederlands

Heerlijk rustig hotel midden in de stad

Camiel van Damme
7-4-2019

We hebben dit hotel gebruikt als uitvalsbasis naar inspirerende plekken in de omgeving. Echt een rustpunt midden in de stad. Super vriendelijk en service gericht personeel. Heerlijke bedden (ook voor lange mensen) en douche. Zeer aantrekkelijke prijzen. Prima eten, zowel ontbijt als lunch & diner. Echt een aanrader dus.

Gereisd Zakelijk in april 2019

Prachtig hotel

Kevin
13-1-2018

Heerlijk hotel met prachtige binnenplaats

Gereisd Met partner in oktober 2017

Een hele leuke accommodatie in het centrum

Simone
13-1-2018

Een mooie accommodatie in het centrum. Alles op loopafstand. Super vriendelijk personeel en heerlijk eten iedere dag. De kamers zijn mooi en netjes ingericht.

FRED VAN STRALEN
27-9-2017

Ik ben al een tijdje donateur van het Ninos Hotel, en de kinderen, en wilde het nu wel eens zelf bewonderen,wat een prachtig hotel !!

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Super verblijf bij Ninos Hotel Calle Meloc!

Wouter
11-9-2014

Zeer leuke accommodatie met een gezellige uitstraling. Goed verzorgd, fijne ruime kamers. Ligging op een paar minuten lopen van het centrum van Cusco. Met je verblijf steun je ook nog een lokaal project van de Nederlandse eigenaren, dus twee vliegen in één klap. Normaal ga ik niet naar een 2 sterren hotel maar in Peru is zoiets ook moeilijk te vinden. Ninos verdiende wat mij betreft best een sterretje extra!

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Allerleukste, mooiste verblijf in heel Peru!

Heleen van Exsel
2-11-2013

De locatie van het hotel is prima. Personeel is zeer vriendelijk. Het eten is waanzinnig lekker en betaalbaar. Het ontbijt is heerlijk en gezond en weer eens wat anders dan de bekende witte broodjes met jam. De hotelkamer is erg leuk ingericht en netjes en schoon. Kortom, dit kun je niet overslaan.

Gereisd Met partner in oktober 2013

2007

Indrukwekkend

jannie boonstra
31-12-2007

Indrukwekkend. Raken niet uitgepraat over dit geweldige initiatief. Robert en Jannie.

Gereisd Familie in Mon Dec 31 2007 10:48:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Al tweemaal in Ninos 1 geweestt in april 2006 en mei 2007

hermine Koning
18-5-2007

Al tweemaal in Ninos 1 geweestt in april 2006 en mei 2007. Een bijzonder prettig hotel, dat hoewel vlakbij het centrum het lawaai van de stad buitensluit. Op de patio is het zowel overdag als s avonds goed toeven Goede sfeer en prima service. Er is veel mogelijk.Kamers wat aan de dure kant in vergelijking tot vergelijkbare hotels, maar het is een mooie bijdrage aan het project voor de weeskinderen.

Gereisd Met vrienden in mei 2007
2006

Twee sterren maar desondanks grote en nette kamers

Jan Zoetekouw
29-11-2006

Twee sterren maar desondanks grote en nette kamers. Hotel Ninos wordt geleidt door een Nederlands echtpaar die de winst gebruikt voor de Ninos stichting waarmee ze straatkinderen weer een toekomst geeft. Het hotel ligt maar een paar minuten lopen van het centrum. Bij de receptie liggen boeken en tijdschriften die reizigers hebben achtergelaten, veelal in het Nederlands.

Gereisd Anders in november 2006

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Niños Hotel (Fierro + Meloc) in Cusco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Niños Hotel (Fierro + Meloc) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.