Hotel Munay Wasi

Weer vandaag21°-2°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Munay Wasi voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Munay Wasi

2008

nicht zu empfehlen !!

Gruber
2-8-2008

Ein Hotel, wo die Zimmer ohne Fenster sind. Fenster nur zum Hof, wo morgens die Gruppen sich versammeln ab 4 Uhr. Entsprechend Schlafen ist nicht mehr möglich, weil alles sehr sehr laut ist!!!!!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Munay Wasi in Cusco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Munay Wasi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Munay Wasi scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.