Hotel Monasterio del Cuzco

Hotel Monasterio del Cuzco

We hebben een aantal aanbieders voor Monasterio del Cuzco voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Monasterio del Cuzco in het Nederlands

2005

Dit hotel is zonder enige twijfel het neusje van de zalm

Dansercoer Tom
2-5-2005

Dit hotel is zonder enige twijfel het neusje van de zalm. zowel van service, maaltijden en interieur mag je van héél ver komen om dit te bereiken. Dit hotel die onder Belgische leiding staat is eigenlijk en gerenoveerd 17e eeuws klooster waardoor er overal prachtige authentieke schilderijen hangen van die tijd, gevolg bijna nergens mag je roken. Vooral de hotel kapel is een juweel. De kamers zijn op z'n minst gezegd schitterend.

Gereisd Anders in mei 2005
2004

Superdelux, maar niet poenerig, hotel in een voormalig er

Berry Scholten
1-7-2004

Superdelux, maar niet poenerig, hotel in een voormalig klooster. Hierdoor hangt er een serene sfeer in het hotel. Beste en mooiste hotel dat ik gezien heb.

Gereisd Anders in Thu Jul 01 2004 16:35:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monasterio del Cuzco in Cusco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monasterio del Cuzco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.