Hotel Amerindia

Hotel Amerindia

Kleine hotelsWeer vandaag18°

We hebben een aantal aanbieders voor Amerindia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Amerindia in het Nederlands

Toppertje! Vooral kamers op bovenste verdieping..

ellen.v
2-5-2016

Goedebedden, goede douche, super ontbijt en op elke verdieping ook een leuk zitje. Ideaal gesitueerd in het centrum. Geen last van verkeer en super schoon. Echt een aanrader (maar niet verder vertellen)

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadJacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amerindia in Cusco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amerindia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.