Hostel Amaru II

HostelWeer vandaag19°3°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Amaru II voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Amaru II in het Nederlands

Een charmante aanrader!

patrick
9-9-2013

Het hostal ligt in een vrij steile en smalle straat op ongeveer 10 min. stappen van het centrum (Plaza de Armas).. Het onthaal was super vriendelijk, heel professioneel en behulpzaam . De kamers zijn eenvoudig, maar smaakvol ingericht. Veel houtwerk. Ook de vloer is van hout, hetgeen soms voor licht lawaaihinder kan zorgen. . De patio (met enkele exotische planten en soms ook kolibri’s) is een heel rustgevende plek.. Je beschikt er de hele dag over gratis coca thee (handig om te wennen aan de hoogte) .Tijdens (onze) zomer kan het er vrij koud zijn en de chauffage werkt pas vanaf 19u. De ontbijtruimte is ook heel gezellig en het ontbijt is (zeker naar Peruaanse normen) vrij uitgebreid:.De bediening werkt er super snel en is heel vriendelijk. Indien je een vroege vlucht hebt of vroeg op excursie vertrekt, kan je al heel vroeg (vanaf 5u) het ontbijt nemen. .

Heerlijk hotel, gunstig gelegen ten opzichte van het centrum, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Amaru II in Cusco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Amaru II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Amaru II scoort een 8.67 uit 10 op basis van 2 reviews.