Hotel Casa Andina

4 reviews over Hotel Casa Andina in het Nederlands

Aangename verrassing

Astrid
28-6-2014

Wat een heerlijke plek om een paar dagen door te brengen. Het personeel is zonder uitzondering heel erg vriendelijk, bij de receptie wordt goed Engels gesproken. Als je last van hoogteziekte hebt, wordt er voor zuurstof gezorgd (na 5 minuten voel je je weer stukken beter, soms is meerdere keren nodig). De kamers zijn eenvoudig en in de herfst/winter kan het 's nachts erg koud worden (let op! de winter begint hier op 21 juni) Het ontbijt is uitstekend en voor de lunch en het diner is er een kaart met verschillende gangen. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2014

goed op de kamer letten

Rein
28-10-2013

Na een lange tocht was dit ons hotel. Teleurstelling want we kregen een klein kamertje. Konden onze 2 koffers niet open zetten zo klein! Na een protest kregen we een grotere kamer, die was wel goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Op het terrein is een planetarium, een bezoek zeker waard. Eten is goed. Een goed hotel.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed

van der Boon
21-1-2010

goed voor deze prijs, niet echt luxe, badkamer goed,douche minder kux

Gereisd Met partner in januari 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Andina voor je op een rij gezet:

Luxe hotel met goed ontbijt

Peterjan Broomans
19-9-2009

Hotel is een soort tuin met huisjes erin. Erg leuk gedaan. De kamers zijn netjes en schoon. De bediening is vriendelijk en spreekt goed Engels. Het ontbijt is uitgebreid en goed. Chivay zelf is niet heel erg bijzonder. Je loopt in een paar minuten naar de Plaza. Het is in de winter ´s nachts koud. Je krijgt een warme kruik voor in bed.

Gereisd Met partner in Sat Sep 19 2009 09:57:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Andina voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Andina in Colca-Canyon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Andina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.