Colca-Canyon

Reviews over Colca-Canyon

Adembenemend mooi!

Robin Holt
    15-11-2018

Dit jaar ben ik samen met mijn vriend naar de Colca Canyon geweest. In Cabanaconde verbleven wij in het hostel Pachamama. Hier hebben we heerlijk gegeten, terwijl we op de kaart die we van het hostel kregen onze route konden bestuderen. De volgende dag stonden we vroeg op en begonnen we aan onze tocht. Het was fris maar toen de zon boven de bergen uit kwam, warmde het snel op. De vesten gingen uit en de zonnebrand werd uit de tas gehaald. Onderweg hadden we een prachtig uitzicht over de diepe kloof en zagen we regelmatig condors vliegen! Onze eerste overnachting was in Llahuar, hier genoten we intens van de natuurlijke warm waterbronnen langs de Colca rivier. De kamer was primitief maar we vielen als een blok in slaap. De 2e dag liepen we naar Sangalle, we waren er vroeg en konden zo nog genieten van het zwembad, de zon en kolibries. De laatste dag was een behoorlijke klim en de uitzichten waren adembenemend mooi! Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2018

Prachtige trip

R.J.
    6-10-2014

Ik was in Arequipa aan het werk en maakte met oud & nieuw een uitstapje naar de Coca Canyon. Niet alleen de Canyon maar ook de zwembaden waren een enorme verassing. MichuPichu had ik al bezocht met een fantastische treinreis er naar toe vanaf Cuszco. Maar dit is eveneens een niet te missen uitstap.

Gereisd Alleenreizend in december 2011

Chivay ligt niet in de Canyon

Astrid
    28-6-2014

Vanuit Chivay is het nog een behoorlijke rit om in Colca Canyon te komen. Het is aan te raden om een excursie mee te maken. Als je op het goede moment in de Canyon bent, zie je de Condors over je heen glijden. Echt een fantastisch gezicht.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

condors! zo diep die vallei!

Bart
    13-11-2009

Het landschap in deze vallei is zooo mooi, de vallei is zooo diep en wanneer de eerste condor op slechts enkele meters over je hoofd komt overzweven ben je echt verkocht! De rit naar de Canon del colca is ook al zooo indrukwekkend, je ziet de mooiste horizonnen, bergen en velden vol Lama´s en wilde Vicunas. Super!

Gereisd Met vrienden in februari 2008
Colca-Canyon scoort een 8,2 uit 10, op basis van 8 reviews