Colca-Canyon

Colca-Canyon

We hebben een aantal aanbieders voor Colca-Canyon voor je op een rij gezet:

Peru Online
Peru Online

Reviews over Colca-Canyon

• 8Robin Holt15-11-2018

Adembenemend mooi!

Dit jaar ben ik samen met mijn vriend naar de Colca Canyon geweest. In Cabanaconde verbleven wij in het hostel Pachamama. Hier hebben we heerlijk gegeten, terwijl we op de kaart die we van het hostel kregen onze route konden bestuderen. De volgende dag stonden we vroeg op en begonnen we aan onze tocht. Het was fris maar toen de zon boven de bergen uit kwam, warmde het snel op. De vesten gingen uit en de zonnebrand werd uit de tas gehaald. Onderweg hadden we een prachtig uitzicht over de diepe kloof en zagen we regelmatig condors vliegen! Onze eerste overnachting was in Llahuar, hier genoten we intens van de natuurlijke warm waterbronnen langs de Colca rivier. De kamer was primitief maar we vielen als een blok in slaap. De 2e dag liepen we naar Sangalle, we waren er vroeg en konden zo nog genieten van het zwembad, de zon en kolibries. De laatste dag was een behoorlijke klim en de uitzichten waren adembenemend mooi! Een echte aanrader!

• 10Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in mei 2018

• 9R.J.06-10-2014

Prachtige trip

Ik was in Arequipa aan het werk en maakte met oud & nieuw een uitstapje naar de Coca Canyon. Niet alleen de Canyon maar ook de zwembaden waren een enorme verassing. MichuPichu had ik al bezocht met een fantastische treinreis er naar toe vanaf Cuszco. Maar dit is eveneens een niet te missen uitstap.

• 9Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in december 2011

• 8Astrid28-06-2014

Chivay ligt niet in de Canyon

Vanuit Chivay is het nog een behoorlijke rit om in Colca Canyon te komen. Het is aan te raden om een excursie mee te maken. Als je op het goede moment in de Canyon bent, zie je de Condors over je heen glijden. Echt een fantastisch gezicht.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Rein28-10-2013

Bezoek aan de Condors

Vanuit Chivay kan je heel goed de Colca Cayon bezoeken. Je moet vroeg zijn want dan vliegen de Condors rond. Het gebied is ook de moeite waard.

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9Els25-08-2010

prachtig

De weg ernaartoe is al erg mooi. Je komt veel dieren tegen en hellingen met cactussen. En dan de colca canyon zelf: gewelig om condors zo dicht bij te zien

Gereisd met vrienden in september 2000

• 10Bart13-11-2009

condors! zo diep die vallei!

Het landschap in deze vallei is zooo mooi, de vallei is zooo diep en wanneer de eerste condor op slechts enkele meters over je hoofd komt overzweven ben je echt verkocht! De rit naar de Canon del colca is ook al zooo indrukwekkend, je ziet de mooiste horizonnen, bergen en velden vol Lama´s en wilde Vicunas. Super!

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 8peter11-09-2009

ruig gebied

prachtig ruig gebied, met lama's en vicuna's en alpaca's indiaanse families in kleurige kledij prachtig om te zien

• 9Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in oktober 2005

• 10Tiit Tamme18-01-2009

Ett av världens under

Colca Canyon är världens djupaste canyon, dubbelt så djup som Grand Canyon i Arizona. Den är rik på minnesmärken från inkakulturen i Peru och bjuder på otroliga naturupplevelser. Här kan man om man har tur se den andinska kondoren en av världens största fåglar med över tre meter i vingspann. En av höjdpunkterna i Peru med snöklädda bergstoppar på över 6 000 meter i bakgrunden. Men ha respekt för höjden och acklimatisera successivt. Lycka till! T Tamme

• 10Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur