Chiclayo

Chiclayo

We hebben een aantal aanbieders voor Chiclayo voor je op een rij gezet:

Reviews over Chiclayo

• 7Gen15-08-2011

Leuke warme stad

Chiclayo was warm en zonnig toen wij ernaartoe gingen. Rond de 20 graden in augustus. Alleen waren er veel arme kinderen op straat en wij hebben dus de fout gemaakt om voor een aantal een ijsje te kopen en al snel kwamen zeker 15 kinderen op ons af. Het is zielig maar ergens moet je ook je grenzen stellen omdat je anders zonder portemonnee thuis.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2001

• 8Jørgen Kusk06-06-2011

Pragtfuld sted at være - omend noget rodet

Vi er netop kommet tilbage fra vores 7 eller 8 besøg i Chiclayo over en ca 20 årig periode. Byen og oplandet er i kraftig udvikling og vi håber på at forlydner om udvikling af turismen i området vil slå igennem - for der er ufattelig meget at se og opleve, men det er til tider svært at finde.

Undlad ikke at besøge byen og oplandet (historik, pyramider, markeder etc. etc.) - der er mange store oplevelser i vente hvis I vil gøre lidt ben-arbejde før afgang.

• 9Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 8Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Bart04-11-2010

hier is het mooiste museum van Z.Amerika

Chiclayo is een mooie stad aan de Noordkust van Peru ten Noorden van Trujillo. In deze stad vind je één van de mooiste musea van Zuid Amerika, Museo tumbes Reales de Sipan. Hier vind je meer goud dan in welk ander museum en de beveiliging is dan ook enorm! Je komt niet met fotocamera, zelfs niet met een mobieltje naar binnen! Voor mij is dit museum echt een must! Je kunt natuurlijk ook de opgravingsplek van alles Sipan schatten bekijken, dit is nabij Chiclayo.

In Chiclayo vind je de Mercado de Brujas (witchcraftmarket) Hier vind je allerlei kruiden en medicinale middeltjes tegen alle mogelijke kwaaltjes! Ik raad iedereen ten strengste af om naar deze markt een camera mee te nemen!! (tenzij je met een hele grote groep bent) Het plein in Chiclayo is redelijk eenvoudig, de kerk mooi en er zijn een aantal goede restaurantjes in het centrum!

Vanaf Chiclayo kun je ook de opgravingen van Tucume bezoeken!

Heerlijk om deze regio te bezoeken!

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 9Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in december 2006

• 8Bart04-11-2010

Bezoek het mooiste museum van Z.Amerika

Chiclayo is een mooie stad aan de Noordkust van Peru ten Noorden van Trujillo.

In deze stad vind je één van de mooiste musea van Zuid Amerika, Museo tumbes Reales de Sipan. Hier vind je meer goud dan in welk ander museum en de beveiliging is dan ook enorm! Je komt niet met fotocamera, zelfs niet met een mobieltje naar binnen! Voor mij is dit museum echt een must! Uiteraard kun je ook de opgraaflocatie van Sipan bezoeken nabij de stad! Ook liggen de opgravingen van Tucume vlakbij de stad.

Heerlijk om deze regio te bezoeken![4]

• 8Omgeving