Hotel Valle Sagrado Lodge

1 review over Hotel Valle Sagrado Lodge in het Nederlands

Wat een aangename verrassing

Astrid
28-6-2014

Na een lange dag vol excursies werden we afgezet bij dit hotel. We moesten even wachten op het autootje dat ons naar de accommodatie zou brengen en eigenlijk hadden we er al een hard hoofd in. Maar toen.... Wauw!!!! De kamers zijn ondergebracht in gebouwtjes met ieder 4 kamers. Ze zijn prachtig ingericht en volledig voorzien van badkamer. In het hoofdgebouw kan je iets drinken bij de bar en zou je eventueel tv kunnen kijken (niet op de kamer). Het eten in het restaurant is eenvoudig maar smaakvol. Er werken hier vriendelijke mensen, er wordt alleen door de receptie Engels gesproken.

Gereisd Met partner in juni 2014

• Huishoudelijke apparatuurKluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valle Sagrado Lodge in Arequipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valle Sagrado Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.