Hostel Tambo Viejo Arequipa

Hostel Info

Meer hostelinfo

3 reviews over Hostel Tambo Viejo Arequipa

• 9Ronald Flint28-03-2009

Goede uitvals basis voor een trip in Arequipa

Een zeer goede plek.Wij waren hier een aantal maanden later in Augustus 2008. Wij hadden de keuze uit verschillende kamers, voor de zelfde prijs. Heerlijk vertoeven op het dak van onze kamer, ideaal om je kleren te laten drogen. En overdag een graag of 24 in de zon uit de wind heelrijk. Wij hebben ook een excursie geboekt bij 'het reisbureau' beviel ons prima, de koffer daar laten staan. Goede bedden, alleen de douch was niet warm terwijl ze dit wel garandeerde.

• 6Linda09-07-2008

Belabberde service!

We hadden in mei 2008 een kamer met ontbijt, maar alle keren dat we wilden ontbijten (6x) was er niemand te vinden om ons ontbijt te geven. Het geld kregen we niet terug. Ze zeggen ook een reisbureau te zijn, maar een simpel busticket kunnen ze niet voor je regelen. Het komt er uiteindelijk op neer dat je je geld kwijt bent, niet het ticket krijgt wat je wilde en dat ze jou verwijten dat ze zoveel moeite hebben moeten doen... Dit alles wordt niet echt vriendelijk gebracht. Jammer, want voor de rest is het wel een aardig hostal.

• 10Remko18-03-2007

Tambo Viejo is een bijzondere plek om te blijven, rustig, huiselijk en met een erg mooi uitzicht op de vulkanen vanaf het terras. Mooie tuin, kamers zijn schoon en de meeste hebben een mooi uitzicht. De medewerkers zijn behulpzaam en geven veel informatie.

Anders

0 tips over Hostel Tambo Viejo Arequipa