Kleine hotelsWeer vandaag18°
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Posada El Castillo voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Posada El Castillo in het Nederlands

geweldig verblijf

Herman Rademaker
29-8-2011

Even waanden wij ons "kasteel"heer en vrouw. Hans en zijn vrouw waren erg gastvrij. Zelfs hagelslag voor het ontbijt, dat zegt wel genoeg. Prachtige kamers en sanitair met mooi uitzicht. Hans die veel over het land kan vertellen en tips voor bezienswaardigheden gaf. Ongevraagd werden we ook nog naar het vliegveld gebracht, kortom: topverblijf. Minpuntje; de ligging, maar taxi kost niks, dus dat is ook zo weer geregeld. Misschien tot ziens, Herman en Elly Groningen NL

Gereisd Met partner in juli 2011

Geweldig ontbijt in tuin met uitzicht op El Misti

Jethro&Josien
16-5-2010

Ontzettend vriendelijk ontvangen door Hans, hij kwam ons zelfs s'avonds laat ophalen van het busstation terwijl wij vertaging hadden! Konden meteen heerlijk slapen in een prachtige kamer, de administratie werd de volgende ochtend in alle rust afgehandeld. Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad in dit gemoedelijke en intieme hotel. De staf is uiterst vriendlijk en zijn vrouw maakt de heerlijkste ontbijtjes MET verse fruitsap en jam! Klantvriendelijkheid staat voorop, zelfs een pizza bestellen werd geregeld en kon ik in mijn eigen kamer opeten, heerlijk! Ligging buiten het centrum, altijd fijn. Met de taxi binnen 10 min op Plaza de Armas. Achterlaten van bagage voor trip Colca Canyon ook geen probleem! Hans en Zenet, bedankt voor deze heerlijke dagen! We voelden ons echt welkom!

Gereisd Met partner in september 2009

Beste hotel van Peru!

Anneke
1-9-2009

Wij hebben een aantal heerlijke dagen doorgebracht in dit hotel. Het ligt wat buiten het centrum maar daardoor is het lekker rustig. Met z'n tweeën kun je prima naar het centrum lopen (15 min.), ook de taxi is goed te doen. De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Je krijgt echt een mooie, schone, verzorgde kamer met een heerlijk ontbijtje! Vraag naar de suites, die hebben een balkon met uitzicht op de bergtoppen, prachtig!

Gereisd Met partner in augustus 2009

Fantastisch hotel met fantastische mensen.

Rian
30-8-2009

Fantastisch hotel, dat gerund wordt door een hollands-peruaans stel : Hans en Zenet. Het huis is ooit door de heer Eiffel gebouwd en is dus niet echt peruaans. Maar Hans heeft het zelf verbouwd tot hotel. De kamers zijn heel ruim en het sanitair is keurig en schoon. Het restaurant is ooit uitgehakt uit een stuk berg en er worden wat potjes tentoongesteld die bij de uitgraving naar boven kwamen. Hartstikke mooi gedaan. Heerlijk zwembad, niet groot, maar wel lekker. Prachtig uitzicht op de besneeuwde toppen van het Andes-gebergte: de Misti en de ChaChani. Het hotel ligt iets buiten het centrum en het is heel leuk om gebruik te maken van de plaatselijke taxi’s of zelfs lopend naar het centrum te gaan via de puente de Fierro, óók van meneer Eiffel. Ik ben er nu 2 x geweest. Echt een aanrader !

Gereisd Alleenreizend in augustus 2009

verweg gelegen en weinig authentiek

Barry
9-8-2009

Erg aardige mensen, maar wat is het jammer dat het hotel een half uur lopen van het centrum is en dan moet je ook nog door de arme wijken van Arequipa heen. Het hotel is wel mooi, maar zou beter staan in bijvoorbeeld Spanje, want het heeft weinig sfeer van Peru. Ik denk dat je beter een hotel kan nemen dat in ten Noorden van het centrum ligt. Da nzit je tussen de restaurants, de betere winkelstraten en de parken. In vergelijking met andere hotels is ook de prijs fors. Het is tenslotte Peru.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Klein kasteeltje met uizicht op sneeuw!

Anja
12-8-2008

Ruime kamers, schoon en nieuw sanitair en een fantastisch uitzicht op de besneeuwde bergtoppen. Je hebt echt het gevoel dat je in een klein kasteeltje zit! Enige minpunt is de afstand tot het centrum. Voor twee meiden was het 's avonds geen prettige weg om langs te lopen in het donker... Afgezien daarvan een absolute aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

Hans, nog heel erg bedankt voor het ontvangst

Ingrid en Joris
4-6-2008

Hans, nog heel erg bedankt voor het ontvangst. Dit hotel is echt een super aanrader, wij sluiten ons aan bij het andere commentaar. Dit was voor ons het beste hotel van Peru. Wat een heerlijke ruime, frisse en schone kamers, een geweldig ontbijt. De kwaliteit-prijs verhouding is echt heel erg goed. En heel erg veilig, zonder problemen onze tassen laten staan een aantal nachten. We hebben van veel andere reizigers gehoord dat dit niet vanzelfsprekend is in andere hotels! Geen herrie van de stad, omdat je er juist wat vanaf zit, en taxi's zijn er genoeg voor zeer weinig geld. Oftewel, hier is het heerlijk rustig afgelegen en kun je lekker rustig slapen.

Als je in Arequipa bent, probeer hier dan echt te boeken!

Gereisd Met partner in mei 2008

Warme ontvangst, prachtige kamers in een rustige omgeving

Marijn
10-4-2008

Warme ontvangst, prachtige kamers in een rustige omgeving en een heerlijk ontbijt. De perfecte basis om Arequipa te verkennen. Wie wil er in vredesnaam in een groot hotel zitten als je zo ongestoord 5* kunt genieten. Top!

Gereisd Met partner in april 2008

Het beste hotel waar we hebben verbleven in heel Peru

N. van den Brink
15-2-2008

Het beste hotel waar we hebben verbleven in heel Peru. Superschoon, echt niet ver van het centrum, eindelijk een behoorlijk ontbijt en erg vriendelijke mensen. Wij vinden het eigenlijk meer 4 sterren waard.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik sluit mij geheel bij mijn voorgangers aan: een leuk, in

Ieke van der Huijzen
10-2-2008

Ik sluit mij geheel bij mijn voorgangers aan: een leuk, karakteristiek hotel in Arequipaanse neogotsiche stijl. Heb hier 1,5 week in mijn eentje mogen door brengen voor mijn werk en werd in die tijd allerhartelijkst 'bemoederd' door Hans en zijn vrouw Zennet. Waarvoor nogmaals hartelijk dank!!!! De kamers zijn een betere kwaliteit dan de 4 sterren in Lima. De afwerking zowel van de badkamer als van de hotelkamer zijn dan ook van Nederlands niveau. Ook mijn business partners waren zeer onder de indruk. Het ontbijt is super: zelfgemaakte jam, veel vers fruit en verse broodjes, etc. En elke dag schone lakens en handdoeken. De ligging is rustig. Voor 3 sols ben je in 5 minuten midden in het historiche centrum (mocht je geen zin om te lopen). Kortom een AANRADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! P.S. mocht je dit hotel boeken: Hans is dol op muntdrop!!

Gereisd Alleenreizend in februari 2008

• Room ServiceBeperkt aantal uren
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posada El Castillo in Arequipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posada El Castillo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.