Hotel La Posada Del Monasterio

Hotel La Posada Del Monasterio

Kleine hotelsWeer vandaag22°

We hebben een aantal aanbieders voor La Posada Del Monasterio voor je op een rij gezet:

NRV Holiday
NRV Holiday

1 review over Hotel La Posada Del Monasterio in het Nederlands

sfeervol hotel

Fam. Schrier
14-9-2009

Dit hotel is tegenover het Catalinaklooster gelegen in een prachtige straat met oude gebouwen. De entree, receptie en ontbijtruimte zijn schitterend. Het hotel heeft geen lift en met een kamer op de vierde verdieping is dat geen pretje. De rest van het hotel is matig maar het wordt grondig verbouwd. Grote kamers met goede bedden en een goed ontbijt.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTuin
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Posada Del Monasterio in Arequipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Posada Del Monasterio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.