Kleine hotelsWeer vandaag23°10°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor La Casa de Mi Abuela voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel La Casa de Mi Abuela in het Nederlands

super

Sabien
5-9-2016

leuke kamer - gezellige tuin met zwembad - goede ligging om de stad te bezoeken

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Prima uitvalsbasis.

carina_1
14-2-2011

Zo'n kwartiertje van het centrum en goed te belopen. Verschillende gebouwtjes met trappetjes en wisselende indelingen. De grote tuin met zwembad is heerlijk rustig. Ontbijt is op het terras te gebruiken en prima verzorgd. Dineren is mogelijk echter het restaurant doet niet gezellig aan, het eten is op zich prima maar het is leuker om in het centrum te gaan eten. Zeer eenvoudige slaapkamer, en simpele badkamer. Het balkon hebben we niet gebruikt, was slechts een betonnen bak met triest uitzicht en lawaai (o.a. kippen/hanen).

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Goed hotel om Arequipa te bezoeken

Anouk
9-10-2010

Hotel ligt aan de rand van het centrum van Arequipa. Het centrum ligt op ongeveer 10 minuten loopafstand van het hotel. Kamers zijn ruim en netjes ingericht. Hotel heeft allemaal verschillende gebouwen waarin de kamers zijn ondergebracht. Soms met stijle smallen trappen naar de kamers.

1 keer de lunch gebruikt in dit hotel. Was erg lekker. Het ontbijt is in buffetvorm en kun je buiten nuttigen. Lekker in het zonnetje.

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel.

Linda
24-8-2010

Allemaal verschillende kamers, hoekjes en trappetjes. De kamer was ok, het balkon was niet schoon en had een triest uitzicht, daar hebben we dus geen gebruik van gemaakt. Badkamer was ok. Het ontbijt kun je buiten op het terras gebruiken (prima) en ook het diner kun je in het hotel gebruiken. Het restaurant is koud en wat donker en ongezellig. Verder een grote tuin met een zwembad. Met circa 15 minuten ben je in het centrum. Een prima uitvalsbasis.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima uitvalsbasis voor een paar dagen Arequipa

René en Kirsten
28-9-2009

De ligging van het hotel op een aantal minuten lopen van het centrum is prima. Onderweg naar het Plaza de Armas kom je al verschillende barretjes en restaurantjes tegen. Het hotel heeft een mooie tuin met een zwembad met ligbedden en hangmatten. Heerlijk om aan het einde van de middag even te relaxen in het zonnetje. Het ontbijt is uitgebreid en het is erg leuk zitten aan de tafels die verspreid over de tuin zijn opgesteld. De kamers zijn eenvoudig, maar voorzien van alles wat je nodig hebt.

Gereisd Met partner in september 2009

Uitstekend hotel voor de prijs

onno terpstra
30-6-2009

Wij hadden een kamer in het oude gedeelte, was prima, schoon en netjes. Van geluidsoverlast totaal geen last gehad. Ontbijt in buffet uitstekend en lekker om buiten in de zon op te eten. Diner doe je in de stad, dus niet beoordeeld. Ligging tov centrale plein prima, ja je moet even lopen, maar 5 minuten vinden wij nog steeds niet veel. Prima hotel om Arequipa en omgeving te ontdekken.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel

Annieke
14-4-2009

Goed om eens een hotel te zien dat geen blok beton is met symetrische ramen precies onder elkaar. De tuin van het hotel is erg mooi, leuk klein zwembad, al was het iets te koud om te zwemmen. Het ontbijt was fantastisch met allemaal vers fruit, verschillende soorten yoghurt en lekkere verse broodjes. Lag wat ver van de Plaza der Armes af, maar aangezien het deels bergafwaarts ging was dat best te doen. Lastiger als je 's avonds terug wil.

Gereisd Met vrienden in november 2008
2008

Hotel met erg mooie buitenruimte

Cor
26-8-2008

Wij hebben in 3 verschillende kamers overnacht. Kamer aan de voorkant was lawaaiig en had een erg kleine douche. De kamers aan de tuinzijde waren wel mooi en rustig. Ontbijtbuffet is erg goed. De tuin is een heerlijke plek om bij te komen. Restaurant is aardig, het eten is wel goed, maar de keuze niet erg groot.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Hotel bestaande uit allemaal verspringende gebouwtjes met

Sascha
22-1-2008

Hotel bestaande uit allemaal verspringende gebouwtjes met ook allemaal verschillende kamers. Onze kamer was via een steil, smal trapje bereikbaar. Niet heel handig met een volle koffer maar wel leuk. Ons balkon was droevig maar daar hebben we ook geen gebruik van gemaakt. Het sanitair was niet op en top maar goed te doen. Het ontbijt is prima en in de tuin te gebruiken waar je heerlijk rustig zit. Het diner is mogelijk in het restaurant te gebruiken maar het is er vrij koud en er hangt geen sfeer. Het centrum is 10 tot 15 minuten lopen en goed te doen. De kamers zijn wat rumoerig. Door het geheel toch leuk om er te slapen.

Gereisd Anders in Tue Jan 22 2008 13:24:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Ontzettend gezellig hotel

Anne Joosen
18-7-2007

Ontzettend gezellig hotel. Ligt uitstekend, op loopafstand van Plaza de Armas. Fijne schone kamers. Schitterende gezellig ingerichte tuin met allemaal verschillende soorten zitjes en bankjes en leuk zwembad en uitzicht op een van de vulkanen. Goed eten en leuk terras, ook nog een aparte mooie tuin voor het ontbijt. Vooral ontzettend vriendelijke en behulpzame mensen. Aanrader!

Gereisd Familie in juli 2007

• ZwembadBuitenzwembad

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Casa de Mi Abuela in Arequipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Casa de Mi Abuela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.