Hostel El Balcón

4 reviews over Hostel El Balcón in het Nederlands

Charmant hotel

ton
7-12-2010

Leuk sfeervol hotel met erg vriendelijk personeel.Kamers schoon maar niet erg groot.Aanrader.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenvoudig hotel

Peterjan Broomans
19-9-2009

Alle basics zijn er. De kamers zijn ruim en netjes. De bediening is vriendelijk en afwisselend redelijk goed in Engels. Standaardontbijt in Peru. Het centrum is niet om de hoek maar aan te lopen, wat wij meestal deden. We hebben uiteindelijk nooit een taxi genomen. ´s Nachts een beetje lawaaierig. Er is alleen tussen 01:00 en 04:00 minder verkeer op straat. (juli 2009)

Gereisd Met partner in september 2009
2007

Prima hotel, niets bijzonders

Henri
4-5-2007

Prima hotel, niets bijzonders. Ligging echter wat ver buiten centrum, er wordt aangereaden 's avonds niet lopend terug te komen maar per taxi (voor 60 cent, geen probleem). Kamers aan de voorkant hebben erg veel last van het autoverkeer en de blaffende honden 's nachts.

Gelukkig wel vriendelijke bediening en lekker ontbijt.

Gereisd Anders in mei 2007

2006

Eenvoudig hotel

F . Hofman
1-6-2006

Eenvoudig hotel. Schoon. Prettige bediening. De omgeving is 's-avonds niet veilig, zegt men.

Gereisd Anders in juni 2006

Hostel info

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel El Balcón in Arequipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel El Balcón zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.