Hotel Crismar

Hotel Crismar

Weer vandaag21°

We hebben een aantal aanbieders voor Crismar voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Crismar in het Nederlands

Mooi Hotel in Centrum

N Bischops
10-4-2011

Hotel Crismar is mooi en gezellig. Mooie ruime kamer met schone badkamer. Vrij internet. Hotel ligt op loopafstand van centrum Hotel heeft 5 verd. doch met lift. Redelijk ontbijt. Geen airco. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crismar in Arequipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crismar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.