Hostel Casona Solar

7 reviews over Hostel Casona Solar in het Nederlands

Aangename verrassing

ellen.v
1-5-2016

Achter de poort bevindt zich een oase. Goede bedden, mooi linnengoed! Fijn vertoeft, vlak bij he centrum van Arequipa. Aanrader Alleen wijn per (halve)fles te krijgen en dan is het de Cassilio del Diablo die in Nl bij de AH goedkoper is. Hadden de " omgebouwde stal" als kamer ipv een kamer in he hoofdgebouw. Wel lekker rustig.

Gereisd Met vrienden in april 2016

Prima en mooi gelegen !

Adrien Melsen
16-12-2015

Mooi hotel in statig pand. Prima slaapkamer met dito sanitair. Ontbijt: super-plus, enorm uitgebreid en hartstikke lekker. Slechts 10 minuutjes lopen van het werkelijke schitterende centrum van Arequipa. Veel te zien en te genieten. Heerlijk Plaza des Armas. Lekkere restaurantjes. Gertso, toppie toppie toppie ! . Van harte aan te bevelen!

Gereisd Met partner in juni 2015

Perfect

fspinnewijn
12-8-2012

Helemaal in orde! Een fijn hotel in het centrum met vriendelijke bediening. Wij hebben het erg naar ons zin gehad

Gereisd Met partner in juli 2012

2008

Schitterende bloemrijke rustige binnentuin ,mooie goeie is

Yvonne Blocks-Schreuder
14-5-2008

Schitterende bloemrijke rustige binnentuin ,mooie authentieke kamers,gastvrije ontvangst,Gertso,een supergids,kan goeie reistips geven,komt uit Nederland ,weet alles van Peru,Edith,zijn vrouw is Peruaanse en ze hebben twee schattige dochtertjes.Op loopafstand van alle bezienswaardigheden in Arequipa. Van harte aan te bevelen!

Gereisd Met vrienden in mei 2008
2007

Prima hotel vlakbij het centrum

hermine Koning
18-5-2007

Prima hotel vlakbij het centrum. Schitterende kamers en een mooie patio. Neem wel de kamers aan de achterkant. Vooraan is lawaaioverlast. Onvriendelijk en weinig attent personeel en hoge prijzen voor drankjes. 18 soles voor een glas rode wijn (=ongeveer 4.50 Euro) hebben we in Peru nergens betaald, ook niet op het mooiste terras.

Gereisd Met vrienden in mei 2007
2006

Prachtig pand uit de 17de eeuw wat in 2005 volledig is en

Eric de Geus
15-6-2006

Prachtig pand uit de 17de eeuw wat in 2005 volledig is gerestaureerd.

De eigenaren Gertso Weber en Edith Farfan spreken nederlands engels duits en spaans en hebben door hun jaren reiservaring in Peru veel kennis over het land waar reizigers veel aan hebben

De kamers hebben allemaal een eigen badkamer met 24 uur per dag warm water. Daarnaast is er een gezellige bar om andere reizigers te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen. In de patio's en de tuin is het volop genieten na een dag slenteren door de stad.

Prijzen voor kamers beginnen bij US 12.50 per persoon.

Gereisd Anders in juni 2006

Een prachtig pand, heerlijke tuin, fantastische kamers en

Ortwin Hutten
12-6-2006

Een prachtig pand, heerlijke tuin, fantastische kamers en zeer gastvrije ontvangst. Op twee blokken van het centrale plein een plek om lekker bij te komen. Aanrader!

Gereisd Anders in juni 2006

Hostel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Casona Solar in Arequipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Casona Solar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.