FamiliehotelWeer vandaag24°11°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Andina voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Casa Andina in het Nederlands

Ligging goed, ontbijt geweldig, zeer gehorig

Astrid
28-6-2014

Tijdens onze rondreis door Peru hebben wij 1 nacht geslapen in dit hotel. Het is een relatief eenvoudig hotel en de kamers zijn netjes. In de badkamer kun je letterlijk horen wat de 'buren' bespreken. Het hotel is een beetje gedateerd en ligt op loopafstand van het Catalina klooster. De bedden zijn goed en het ontbijt is erg uitgebreid (zelfs gekookt eitje ontbreekt niet).

Gereisd Met partner in juni 2014

Heel toeristisch maar wel OK

Ginirover
2-1-2010

Casa Andina is gespecialiseerd in tourgroepen en dat zie je er dan ook aan. Niet erg authentiek allemaal maar wel heel erg efficiënt en de mensen zijn er ook erg vriendelijk en behulpzaam. Voordeel voor alleenreizenden is dat men vrij snel een upgrade naar de suites krijgt - we waren er drie keer en kregen 2 x een upgrade... (op zich logisch, bij tourgroepen kan je dat niet doen want dan is de rest niet tevreden...) Het centrum ligt op 10-15 minuten wandelen langs een winkelstraat; soms heb je wel wat last van straatlawaai. Al met al echter zeker in orde en volgende keer gaan we er weer gewoon naartoe !

Gereisd Met partner in oktober 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• ZwembadJacuzzi

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Andina in Arequipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Andina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.