Hotel Casa Andina Private Collection Arequipa

Hotel Casa Andina Private Collection Arequipa

Kleine hotelsWeer vandaag23°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Andina Private Collection Arequipa voor je op een rij gezet:

NRV Holiday
NRV Holiday

1 review over Hotel Casa Andina Private Collection Arequipa in het Nederlands

Een oud patriciershuis nabij centrum.

Frans Hupkens
25-5-2012

Een prima hotel waar de kamers uitkijken op de verschillende patio's. Op loopafstand van het oude centrum. Alles is keurig verzorgd en de medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Een prima ontbijt met verse sapjes en (niet onze smaak) allerlei warm lekkers. Het restaurant en dat geldt voor het gehele keten geeft lekker en gevarieerd eten.Het is wel aan de prijzige kant, in de stad zijn voldoende zeer goede concurerende restauranttjes. Kamers en badkamers worden dagelijks schoongemaakt, so wie so vind je op straat geen rotzooi, er wordt zowel door de overheid als door particulieren ouwerwets gereinigd.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2012

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• ZwembadJacuzzi

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Andina Private Collection Arequipa in Arequipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Andina Private Collection Arequipa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.