Panama

Reviews over accommodaties in Panama

Dit was echt prima

As,
    6-2-2018

De reviews die ik las zette mij aan het denken. Als reisagent ben ik zeer kritisch. Begrijpelijk als je 5-sterren RIU gewend bent moet je deze als een 4-sterren aanhouden. Eten is echt niks mis mee, ja het is hier druk maar geen overlast. De prijs kwaliteit is dus goed

Super goede service behulpzaam en vriendelijk

Martin van Tol,
    1-5-2016

Gratis shutlebus van en naar de airport het is slechts 4 minuten van de airport sta je bij het hotel te wachten en het busje is net weg gaat er gewoon een reserve busje die jou gratis wegbrengt, kamers zijn erg luxe en het eten is er zeer goed, wij gaan daar altijd heen al we op doorreis zijn naar Boquette waar onze dochter woont.

Zij hebben regelmatig aanbiedingen waardoor de prijs ook zeer redelijk is, maar goed dat regelt onze panamese dochter.

Geweldig

Erna,
    8-3-2015

Deze maand verbleven wij een aantal nachten in hotel Bocas del Mar. Het boutique hotel bestaat uit een aantal bungalows die werkelijk prachtig zijn met uitzicht op een sprookjesachtige baai. Het hotel heeft een prima out door restaurant met een Europees georienteerde keuken. Geen wonder omdat het hotel Belgisch management heeft. Er is van alles te doen: van kajakken tot boottrips naar "bounty stranden" of relaxen aan een van de zwembaden. Hotel Bocas del Mar is een echte toplocatie waar je rust, ontspanning en outdoor uitstekend kunt combineren. Een echte aanrader!

Geweldig

Brouwers,
    9-2-2015

Wij hebben geweldige dagen gehad met onze familie in het Playa Bluff Lodge. De lodge is eigendom van een zeer gastvrij Nederlands stel met jonge kinderen. Rondom de lodge is een mooie tuin met veel dieren (oa kaaimannen). Aan de voorkant van de lodge is een klein open restaurant waar wij ook ons ontbijt opgediend kregen. Het bijbehorende zwembad is niet groot maar netjes en perfect voor kinderen. De B&B bevindt zich helemaal aan het einde van het eiland waardoor het erg rustig is op het strand voor de B&B. Het is een perfecte locatie als je van rust en een mooie natuur houdt.

Heerlijk hip 5 sterren hotel

Yordy Oertel,
    18-9-2014

Na onze reis wilden we eindelijk een beetje ontspannen. De laatste paar dagen hebben we heerlijk in het hotel geslapen.