accommodaties Panama met winkel

Reviews over accommodaties in Panama

Onvergetelijk

Sanne,
    21-11-2018

Prachtig hotel met erg vriendelijke mensen die veel meer voor je doen dan nodig is voor de prijs van het hotel. Ze regelen vervoer en excursies voor je en brengen je overal naartoe. Ontbijt was elke dag verschillend wel weinig keuze helaas, kamers groot en schoon en erg modern. Zwembad lekker rustig en voldoende plek in zon en schaduw. De ligging is perfect. Je kunt Lopent moderne buurt van de stad bewonderen en het strand is ook lopend bereikbaar. Taxi vervoer naar het oude gedeelte van de stad en nationale parken zijn ook goed mogelijk en goedkoop te doen. Ook raad ik een tripje aan naar het Panama Kanaal. Personeel bracht ons erheen en haalde ons op voor slechts 5 euro. Ik raad dit hotel aan, aan mensen die de stad en omgeving willen verkennen en wat van het weer willen genieten in minder dan een week.

Heerlijk hip 5 sterren hotel

Yordy Oertel,
    18-9-2014

Na onze reis wilden we eindelijk een beetje ontspannen. De laatste paar dagen hebben we heerlijk in het hotel geslapen.

Een bijzondere ervaring

klepka,
    16-1-2014

Na een binnenlandse vlucht van Panama City naar Playon Chico werden we verwelkomd door een medewerker van Yandup Lodge. Waarna we met een bootje werden overgevaren naar het eilandje waar Yandup Lodge is. Een eilandje wat je binnen 10 minuten hebt rondgelopen, maar het heeft een soort Bounty effect; met palmbomen, het geluid van de golven en wind is het enige wat je hoort. De cabine is gebouwd op palen en gemaakt van bamboe en riet. Zeer ruim en voorzien van 5 bedden, waarvan 1 tweepersoons bed met klamboe. Verder bevind zich er een toilet en een douche; we hadden geen warm water. Er is geen internet en tel. verbinding was wisselend. Dagelijks zijn er drie maaltijden, waarvan 's middags en 's avonds warm eten, die veelal bestaat uit vis, met rijst of aardappelen en vooraf soep of salade en een dessert. De lodge word gerund door de Kuna Indianen. Vriendelijke en behulpzame mensen. Twee tours dagelijks inbegrepen. Overdag is er geen stroom in de cabin.

Prima hotel; zakelijk

klepka,
    16-1-2014

Twee dagen verbleven in Anton Valley. Er was ietsfout gegaan met onze reservering, deze stond voor een paar dagen later, dus niet de kamer beschikbaar die voor ons gereserveerd was. We kregen een upgrade naar de Honeymoonsuite. Prima kamer; het extra zat 'm in een groot twee persoons jacuzzi bad met mogelijkheid om de luiken open te doen, waardoor er uitzicht was op de vallei. Bedden groot, prima.

Ontbijt niet echt bijzonder, hoewel buffetvorm, was het niet uitgebreid, wat je wel zou verwachten. Mijn dieet zou geen problemen geven, maar er was niets voor geregeld. Dit ook zo gelaten.

Luxe

arenda63,
    21-11-2011

Luxe hotel, weinig toeristen. mooie eetzaal, zwembad.

Zeer schoon en netjes. Centrum stad. uitzicht , vanaf de 31 verdieping fantastisch.