Panama

Reviews over accommodaties in Panama

Dit was echt prima

As,
    6-2-2018

De reviews die ik las zette mij aan het denken. Als reisagent ben ik zeer kritisch. Begrijpelijk als je 5-sterren RIU gewend bent moet je deze als een 4-sterren aanhouden. Eten is echt niks mis mee, ja het is hier druk maar geen overlast. De prijs kwaliteit is dus goed

Gereisd zakelijk in februari 2018

Super goede service behulpzaam en vriendelijk

Martin van Tol,
    1-5-2016

Gratis shutlebus van en naar de airport het is slechts 4 minuten van de airport sta je bij het hotel te wachten en het busje is net weg gaat er gewoon een reserve busje die jou gratis wegbrengt, kamers zijn erg luxe en het eten is er zeer goed, wij gaan daar altijd heen al we op doorreis zijn naar Boquette waar onze dochter woont.

Zij hebben regelmatig aanbiedingen waardoor de prijs ook zeer redelijk is, maar goed dat regelt onze panamese dochter.

Gereisd met partner in februari 2016

Goed gelegen Hotel

ferdipauwels,
    17-2-2012

Dit hotel is erg goed gelegen voor het bezichtigen van het Kanaal, je zou wel een kamer met zicht op het Kanaal moeten hebben. Het bijbehorende restaurant was naar mijn mening erg goed. Prima voor een paar dagen.

Gereisd met vrienden in november 2011

Zeer goed verzorgd

Johnny,
    20-11-2011

Dit all inclusive hotel is perfect voor zowel een lang als kort verblijf.

De service is zeer goed en de restaurants zijn uitstekend.

Echt een aanrader

Gereisd met vrienden in november 2010

redelijk hotel op een mooie plek.

Walter & Jeanette,
    23-4-2010

Redelijk ruime kamer met twee goede bedden. Prima douche. Het is hier wel erg gehorig, de buren zijn (als je Spaans spreekt) letterlijk te verstaan.

Als je aan de goede kant van het hotel zit, heb je een mooi uitzicht over het kanaal. Dat is het bestaansrecht van dit hotel, en als je twee of drie nachten in Panama bent ook beslist de moeite waard.

Het ontbijt is niet geweldig. Er is voldoende, maar het smaakt niet echt. Het voer bij TGIF (Amerikaanse restaurant keten) is ook niet super. Het is voor een paar dagen wel te overleven. Gelukkig zitten op loopafstand (ca. 15-20 minuten) een aantal betere restaurants.

Ga op de hoofdweg rechtsaf, en stug doorlopen. Het lijkt eerst alsof je nergens terecht komt (ik dacht eerst ook aan omdraaien) maar uiteindelijk kom je weer in de bewoonde wereld met een stuk of drie, vier aardige restaurants.

Gereisd met partner in april 2010