We hebben een aantal aanbieders voor Yandup Island voor je op een rij gezet:

Reviews over Yandup Island

Een bijzondere ervaring

klepka,
    16-1-2014

Na een binnenlandse vlucht van Panama City naar Playon Chico werden we verwelkomd door een medewerker van Yandup Lodge. Waarna we met een bootje werden overgevaren naar het eilandje waar Yandup Lodge is. Een eilandje wat je binnen 10 minuten hebt rondgelopen, maar het heeft een soort Bounty effect; met palmbomen, het geluid van de golven en wind is het enige wat je hoort. De cabine is gebouwd op palen en gemaakt van bamboe en riet. Zeer ruim en voorzien van 5 bedden, waarvan 1 tweepersoons bed met klamboe. Verder bevind zich er een toilet en een douche; we hadden geen warm water. Er is geen internet en tel. verbinding was wisselend. Dagelijks zijn er drie maaltijden, waarvan 's middags en 's avonds warm eten, die veelal bestaat uit vis, met rijst of aardappelen en vooraf soep of salade en een dessert. De lodge word gerund door de Kuna Indianen. Vriendelijke en behulpzame mensen. Twee tours dagelijks inbegrepen. Overdag is er geen stroom in de cabin.

Gereisd met partner in januari 2014

Bounty ten top!

sandra_d,
    16-7-2011

Wat een fantastische locatie! Prachtig gebied, mooie huisjes.

Gereisd met partner in februari 2010
Yandup Island scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews