Reviews over Kuanidup Island

WOOOOOWWWW...

Steur,
    5-7-2010

Kuandidup lodge is top.. een klein eilandje met een aantal hutjes.. verwacht er natuurlijk niet veel van er staat een bed in en dat is het.. tevens douchen doe je ergens buiten en het toilet spoel je door met een emmer water..

Maar echt helemaal niets te klagen dit is zo prachtig.. parel witte stranden, blauwe zee.. mooi weer net een sprookje.. 2dagen zijn we hier geweest je krijgt 3x per dag te eten... waaronder 2x vis met rijst ze vers uit de zee halen..

Personeel is super vriendelijk en de cuba libre en ceveza staat koud op u te wachten.. Als je naar Panama gaat moet je dit echt gezien hebben.. je hoeft niet duurder want is perfect.. in de prijs zitten 2 excursies eentje ergens duiken en eentje ga je de lokale bevolking bekijken hoe deze wonen... :)

Je moet wel vroeg met het vliegtuig maar dat is het echt waard!!!

Kuanidup Island scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews