We hebben een aantal aanbieders voor Isla Tigre voor je op een rij gezet:

Reviews over Isla Tigre

onvergetelijk!

chrizzie
    6-2-2009

Een bijzonder eiland in San Blas, waar je verblijft op een eiland waar ook de gemeenschap woont. geweldig leuk team dat de hele dag klaar staat om je dingen te vertellen over het dorp, de gewoontes en tradities. je kennis wil laten maken met "the way of living".een kennismaking met de stamhoofd(en) is een must en een dagje vissen ook. Iedere dag wordt er verse vis voor je gevangen en gedurende de lunch en of diner heerlijk gepresenteerd.de kids op het eiland zijn enorm fotogeniek en ontzettend nieuwsgierig. Als je gaat vlieg dan op Corazon de Jesus en daar staan Jorge en Daniel je al met de lancha op te wachten om je naar paradijs te brengen. Hutjes op het strand en naast het dorp. Mocht je gaan, neem dan een voetbal en/of volleybal mee. Daar doe je de kids een enorm plezier mee (alle ballen zijn lek).Ikzelf ben bezig met een fotoboek voor de inwoners van Isla Tigre en mocht iemand zeker weten dat hij/zij gaat, dan zou ik graag een exemplaar mee willen geven,want de post komt er niet

Gereisd Alleenreizend in januari 2009
Isla Tigre scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews