Sorteren

Reviews over Isla Robinson

voor het echte Robinson gevoel

chrizzie
    11-2-2009

Stel je eens voor: 2 uurtjes varen van het vaste land en doorweekt aankomen op een soort van onbewoond eiland ter grote van 2 a 3 voetbalvelden, vol met palmbomen, een paar hutjes, hangmatjes, geen electriciteit, geen normale toilet, laat staan dat er een douche is. S avonds samen met de gasten op het strand eten, kampvuurtje, volle maan en alleen maar genieten! Dat kan op Isla Robinson!!!! Op 15 minuten afstand varen van een traditioneel Kuna dorp, waar je ook erg welkom bent en de lokale rum kunt scoren! Mis het niet als je in Panama bent, want dat zou jammer zijn!