Sorteren

Reviews over Akwadup Island

Paradijs!

vincent84
    30-7-2012

Na 2 weken meer delen van Panama te hebben bezichtigd hebben ons laatste deel van de reis doorgebracht op het idyllische Akwadup Island.

Dit eiland is 1 van de 365 eiland van de San Blas Archipel, een fantastische locatie, met kraakhelder water met de mooiste vissen die je jezelf voor kunt stellen.

Een waar snorkelparadijs.

Het verblijf (de lodges) kan voor sommigen primitief aandoen, je hebt hier geen wifi, soms geen licht, koud water en de maaltijden bestaan voornamelijk uit zaken die voor handen zijn, lees vis en schelpdieren!

Maar wat een prachtige omgeving, dit in combinatie met de heerlijke verse maaltijden bestaand uit verse kreeft, krab en vis maakten dit voor ons tot een fantastisch verblijf.