San Blas Archipel (Kuna Yala)

We hebben een aantal aanbieders voor San Blas Archipel (Kuna Yala) voor je op een rij gezet:

Costa Rica Online

Reviews over accommodaties in San Blas Archipel (Kuna Yala)

Een bijzondere ervaring

klepka,
    16-1-2014

Na een binnenlandse vlucht van Panama City naar Playon Chico werden we verwelkomd door een medewerker van Yandup Lodge. Waarna we met een bootje werden overgevaren naar het eilandje waar Yandup Lodge is. Een eilandje wat je binnen 10 minuten hebt rondgelopen, maar het heeft een soort Bounty effect; met palmbomen, het geluid van de golven en wind is het enige wat je hoort. De cabine is gebouwd op palen en gemaakt van bamboe en riet. Zeer ruim en voorzien van 5 bedden, waarvan 1 tweepersoons bed met klamboe. Verder bevind zich er een toilet en een douche; we hadden geen warm water. Er is geen internet en tel. verbinding was wisselend. Dagelijks zijn er drie maaltijden, waarvan 's middags en 's avonds warm eten, die veelal bestaat uit vis, met rijst of aardappelen en vooraf soep of salade en een dessert. De lodge word gerund door de Kuna Indianen. Vriendelijke en behulpzame mensen. Twee tours dagelijks inbegrepen. Overdag is er geen stroom in de cabin.

Gereisd met partner in januari 2014

Paradijs!

vincent84,
    30-7-2012

Na 2 weken meer delen van Panama te hebben bezichtigd hebben ons laatste deel van de reis doorgebracht op het idyllische Akwadup Island.

Dit eiland is 1 van de 365 eiland van de San Blas Archipel, een fantastische locatie, met kraakhelder water met de mooiste vissen die je jezelf voor kunt stellen.

Een waar snorkelparadijs.

Het verblijf (de lodges) kan voor sommigen primitief aandoen, je hebt hier geen wifi, soms geen licht, koud water en de maaltijden bestaan voornamelijk uit zaken die voor handen zijn, lees vis en schelpdieren!

Maar wat een prachtige omgeving, dit in combinatie met de heerlijke verse maaltijden bestaand uit verse kreeft, krab en vis maakten dit voor ons tot een fantastisch verblijf.

Gereisd met partner in juli 2012

Bounty ten top!

sandra_d,
    16-7-2011

Wat een fantastische locatie! Prachtig gebied, mooie huisjes.

Gereisd met partner in februari 2010

WOOOOOWWWW...

Steur,
    5-7-2010

Kuandidup lodge is top.. een klein eilandje met een aantal hutjes.. verwacht er natuurlijk niet veel van er staat een bed in en dat is het.. tevens douchen doe je ergens buiten en het toilet spoel je door met een emmer water..

Maar echt helemaal niets te klagen dit is zo prachtig.. parel witte stranden, blauwe zee.. mooi weer net een sprookje.. 2dagen zijn we hier geweest je krijgt 3x per dag te eten... waaronder 2x vis met rijst ze vers uit de zee halen..

Personeel is super vriendelijk en de cuba libre en ceveza staat koud op u te wachten.. Als je naar Panama gaat moet je dit echt gezien hebben.. je hoeft niet duurder want is perfect.. in de prijs zitten 2 excursies eentje ergens duiken en eentje ga je de lokale bevolking bekijken hoe deze wonen... :)

Je moet wel vroeg met het vliegtuig maar dat is het echt waard!!!

Gereisd met vrienden in juli 2009

voor het echte Robinson gevoel

chrizzie,
    11-2-2009

Stel je eens voor: 2 uurtjes varen van het vaste land en doorweekt aankomen op een soort van onbewoond eiland ter grote van 2 a 3 voetbalvelden, vol met palmbomen, een paar hutjes, hangmatjes, geen electriciteit, geen normale toilet, laat staan dat er een douche is. S avonds samen met de gasten op het strand eten, kampvuurtje, volle maan en alleen maar genieten! Dat kan op Isla Robinson!!!! Op 15 minuten afstand varen van een traditioneel Kuna dorp, waar je ook erg welkom bent en de lokale rum kunt scoren! Mis het niet als je in Panama bent, want dat zou jammer zijn!

Gereisd alleenreizend in januari 2009