Reviews over accommodaties in San Blas Archipel (Kuna Yala)

Een bijzondere ervaring

klepka
    16-1-2014

Na een binnenlandse vlucht van Panama City naar Playon Chico werden we verwelkomd door een medewerker van Yandup Lodge. Waarna we met een bootje werden overgevaren naar het eilandje waar Yandup Lodge is. Een eilandje wat je binnen 10 minuten hebt rondgelopen, maar het heeft een soort Bounty effect; met palmbomen, het geluid van de golven en wind is het enige wat je hoort. De cabine is gebouwd op palen en gemaakt van bamboe en riet. Zeer ruim en voorzien van 5 bedden, waarvan 1 tweepersoons bed met klamboe. Verder bevind zich er een toilet en een douche; we hadden geen warm water. Er is geen internet en tel. verbinding was wisselend. Dagelijks zijn er drie maaltijden, waarvan 's middags en 's avonds warm eten, die veelal bestaat uit vis, met rijst of aardappelen en vooraf soep of salade en een dessert. De lodge word gerund door de Kuna Indianen. Vriendelijke en behulpzame mensen. Twee tours dagelijks inbegrepen. Overdag is er geen stroom in de cabin.

Paradijs!

vincent84
    30-7-2012

Na 2 weken meer delen van Panama te hebben bezichtigd hebben ons laatste deel van de reis doorgebracht op het idyllische Akwadup Island.

Dit eiland is 1 van de 365 eiland van de San Blas Archipel, een fantastische locatie, met kraakhelder water met de mooiste vissen die je jezelf voor kunt stellen.

Een waar snorkelparadijs.

Het verblijf (de lodges) kan voor sommigen primitief aandoen, je hebt hier geen wifi, soms geen licht, koud water en de maaltijden bestaan voornamelijk uit zaken die voor handen zijn, lees vis en schelpdieren!

Maar wat een prachtige omgeving, dit in combinatie met de heerlijke verse maaltijden bestaand uit verse kreeft, krab en vis maakten dit voor ons tot een fantastisch verblijf.

Bounty ten top!

sandra_d
    16-7-2011

Wat een fantastische locatie! Prachtig gebied, mooie huisjes.

WOOOOOWWWW...

Steur
    5-7-2010

Kuandidup lodge is top.. een klein eilandje met een aantal hutjes.. verwacht er natuurlijk niet veel van er staat een bed in en dat is het.. tevens douchen doe je ergens buiten en het toilet spoel je door met een emmer water..

Maar echt helemaal niets te klagen dit is zo prachtig.. parel witte stranden, blauwe zee.. mooi weer net een sprookje.. 2dagen zijn we hier geweest je krijgt 3x per dag te eten... waaronder 2x vis met rijst ze vers uit de zee halen..

Personeel is super vriendelijk en de cuba libre en ceveza staat koud op u te wachten.. Als je naar Panama gaat moet je dit echt gezien hebben.. je hoeft niet duurder want is perfect.. in de prijs zitten 2 excursies eentje ergens duiken en eentje ga je de lokale bevolking bekijken hoe deze wonen... :)

Je moet wel vroeg met het vliegtuig maar dat is het echt waard!!!

Excellent Indigenous Place to Stay

John F.
    12-3-2010

We stayed with our 5-year-old son at Dad Ibe Lodge for 3 nights. The cabins were spacious and comfortable. The meals by Flor were exquisite -- we are vegetarians and quite concerned about stranding ourselves way out in the jungle if the food stunk for such a long time. But no worries, we ate like kings and had a wonderful time! We also enjoyed the Kuna Community, Beaches and rainforest area.This was an absolutely fantasic and magical trip. Being absolutely immerssed in the Beach and Kuna rainforest was a unique, once in a lifetime experience that I will never forget.