Hotel Riande Aeropuerto

Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag31°23°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Riande Aeropuerto voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Riande Aeropuerto in het Nederlands

2008

hotel heeft veel achterstallig onderhoud

chris van den berg
30-1-2008

hotel heeft veel achterstallig onderhoud. Dat is niet alleen te zien maar ook te merken aan de diverse werkzaamheden. Balie personeel is zeer onattend. Hoewel vluchtnummer bekend stond de shuttle niet klaar om je af te halen. De eerst geboekte kamer zou aan het zwembad moeten liggen maar werden geschilderd. In de beschikbare kamer lag een zeer grote spiegel aan diggelen. Bij de 2e kamer werkte het slot niet. De in eerste instantie voor 1 nacht geboekte kamer kon niet voor hetzelfde bedrag verlengd worden. Moesten eerst uit checken en dan weer inchecken voor een bedrag dollars 3 hoger. Bij een hernieuwd bezoek 5 weken lager waren de kamers 35 dollars hoger. Ondanks dat het balie personeel (6x) niets te doen had was het moeilijk iemand te spreken te krijgen. Dat in flagrante tegenstelling met de overige ervaringen in geheel panama waar je voor een prijs Dollars 20 - 35 zeer goede kamers met uitstekende service kunt krijgen. Panama kent overal een zeer goede keuken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riande Aeropuerto in Tocumen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riande Aeropuerto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.