Hotel Riande Aeropuerto

Hotel Riande Aeropuertostersterster

5Matig

Panama, Panama, Tocumen

5Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Riande Aeropuerto voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi

1 review over Hotel Riande Aeropuerto

• 5chris van den berg30-01-2008

hotel heeft veel achterstallig onderhoud. Dat is niet alleen te zien maar ook te merken aan de diverse werkzaamheden. Balie personeel is zeer onattend. Hoewel vluchtnummer bekend stond de shuttle niet klaar om je af te halen. De eerst geboekte kamer zou aan het zwembad moeten liggen maar werden geschilderd. In de beschikbare kamer lag een zeer grote spiegel aan diggelen. Bij de 2e kamer werkte het slot niet. De in eerste instantie voor 1 nacht geboekte kamer kon niet voor hetzelfde bedrag verlengd worden. Moesten eerst uit checken en dan weer inchecken voor een bedrag dollars 3 hoger. Bij een hernieuwd bezoek 5 weken lager waren de kamers 35 dollars hoger. Ondanks dat het balie personeel (6x) niets te doen had was het moeilijk iemand te spreken te krijgen. Dat in flagrante tegenstelling met de overige ervaringen in geheel panama waar je voor een prijs Dollars 20 - 35 zeer goede kamers met uitstekende service kunt krijgen. Panama kent overal een zeer goede keuken.

Gereisd met partner in januari 2008

0 tips over Hotel Riande Aeropuerto

0 vragen over Hotel Riande Aeropuerto

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportSurfen