Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag29°24°
Hostel Wunderbar

We hebben een aantal aanbieders voor Wunderbar voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Wunderbar in het Nederlands

fijne plek

anne
3-2-2014

hostel wunderbar is nog niet af, maar kamers zijn prima uitgerust, a/c, waranda met hangmat en stoel/tafel. vlakbij strand. vanuit wunderbar zeiltochten naar Columbia, kuna-eilanden e.a. vlakbij haventje met restaurant X aan het water, nederlandse eigenaar, die geweldig kok, principe op is op! en duikschool aan de haven, die fantastische ontbijt verzorgd voor 3,50 dollar( franse eigenaren). weinig toeristen, klein dorpje. hostel heeft gemeenschappelijke keuken met grote koelkast ! veilig verblijf

Gereisd Met partner in januari 2014

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Wunderbar in Portobelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Wunderbar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.