Panama City

Reviews over Panama City

Fantastisch boattour panama kanaal

Bianca
    28-11-2018

Een ochtend het Panama kanaal op geweest en het naastgelegen katun meer. Hier zijn allemaal eilandjes met apen, vogels, leguanen. Ook zagen we schildpadden en baby krokodillen. We waren met panama canal boat tours. De eigenaar hiervan is een Spaanse bioloog, en hij weet en ziet ontzettend veel en heeft respect voor de natuur. Hij neemt voor onderweg wat fruit en snacks mee. De grote boten waar je over het kanaal langs vaart zijn ook erg indrukwekkend. Je wordt rond half 8 in je hotel opgehaald en rond 13u ben je weer terug. Een fantastisch leuke trip!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Once in a lifetime must do

Charlotte
    23-4-2018

Panama is een geweldig land met een rijke cultuur, moderne stad, ongelofelijke natuur. Zeker een aanrader om te bezoeken.

Positief: - Warme mensen - Veel te zien! Casco Viejo, San Blas (eiland), Panama stad, Jungle. - Heerlijk weer! - Samengevat: echt een must om hier een keer heen te gaan.

Negatief: - Het is belangrijk dat je wel een woord spaans spreekt, weinig mensen spreken engels. Of neem een tour met een engelse gids. - Panama is een land waar geen openbaar vervoer is, je zal vooral zelf met auto rondrijden. Er zijn geen verkeersborden (minimaal) en GPS werkt niet overal even goed. Ook hier raad ik een gids aan om bv. de stad te verkennen of naar eilanden te gaan. - Neem geen taxi's , Uber is veiliger.

Gereisd Met partner in december 2017

Super, indrukwekkend.(niet meer dan 2-3 dagen)

brigitte
    3-2-2016

Panamakanaal is heel indrukwekkend. De wijk casco viejo is gezellig, veilig en cultureel interessant (wij zaten in deze wijk in boutique hotel Tantalo erg leuk). De shoppingmalls zou ik links laten liggen, 500 honderd winkels, 500 x prut. Met de taxi voor ong. 10$ daar Parque Natural Metropolitan gaan mogelijkheid tot ong. 2-3 uur vrij wandelen door het regenwoud, wij spotten daar luiaards, aapjes, motmots (soort neusaapje), capibari's, reetjes, toucans en de trogan een prachtige blauw, rode vogel. Gezellig en lekker eten doe je bij Casa Blanco (casco viejo).

Gereisd Met vrienden in januari 2016

stad vol contrasten

ron
    3-4-2014

prima plek als uitgangspunt voor rondreis panama. zoek verblijf in casco viejo, de oude stad vol sfeer, restaurants,koffiecafes, waar de Panamezen wonen. zijn aan het renoveren, de leuke vismarkt met kleine restaurantjes voor verse ceviche/corvino, prachtige boulevard, de causeway en aan te bevelen op zaterdag boottocht door Panamakanaal met de sluizen. het zakencentrum met wolkenkrabbbers niet bijzonder, wel veel shoppingmails, wandel langs de zee, pak een boot naar een van de eilandjes niet als de Panamezen in het weekeinde. openbaar vervoer en taxi's plenty. verkeer chaotisch en druk, veel files in de stad. oude stad veilig voor toeristen, veel speciale toeristenpolitie, die oogje in het zeil houdt, veel terrassen en mooie pleinen, aanrader voor een paar dagen!

Gereisd Met partner in januari 2014

Een goede vertrekplaats voor een rondreis

klepka
    16-1-2014

Een aantal dagen in Panama City verbleven, zowel aan het begin van onze rondreis, tussendoor en aan het einde van de rondreis. Een drukke stad, waar de verkeersregels nauwelijks gehanteerd worden en waar je makkelijk kunt verdwalen. Accommodaties in de buitenwijken gehad, waar niets te beleven valt. De oude stad word op dit moment gerenoveerd en zal zeker als dit klaar is een bezoek waard zijn. De stad heeft een mooie skyline vanaf de Causeway en het Panamakanaal met de Locks is leuk om te bekijken. Als je van shoppen houd dan is de Allbrook Mall aan te bevelen; een van de grootste shoppingmalls van Midden Amerika. op de Causeway zijn verschillende restaurants; hier twee restaurants geprobeerd, maar niet bijzonder. Het doet wat oubollig aan.

Gereisd Met partner in Sat Dec 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Panama City scoort een 8,9 uit 10, op basis van 33 reviews