Bed and Breakfast The Balboa Inn

25 reviews over Bed and Breakfast The Balboa Inn in het Nederlands

Een goed Bed & Breakfast

klepka
16-1-2014

Een prima locatie om een paar dagen te verblijven. De echtpaar Bill en Mieke zijn behulpzaam en gastvrij. Kamers zijn niet groot, maar schoon, goede bedden, voorzien van een kluisje en airco.

Prachtig begin van onze vakantie!

Marielle
1-10-2013

Mieke en Bill zijn vriendelijke en behulpzame mensen. Erg gezellig! De kamer was schoon en ruim. De douche was ook keurig en schoon. Al met al een goede Bed and Breakfast.

Geweldige gastheer

Cor en Ida
21-5-2013

Het was de bedoeling 1 nacht te blijven maar uiteindelijk zijn dit er 4 geworden. De kamer zijn heel netjes, schoon en ruim. Ook hebben ze een hele nette douche. De airco zorgt voor de verkoeling en de grote bedden liggen heerlijk.

De dag begint met een compleet ontbijt. Geroosterd brood, roerei of een spiegelei, melk met cornflakes, yoghurt, fruit, verse sap, koffe en thee. Alles is aanwezig.

Het persooneel is zeer behulpzaam en kan goede tips geven of dingen organiseren. Zo behulpzaam zijn we ze elders in Panama niet tegen gekomen.

De accommodatie bevindt zich in een rustig groen deel van de stad. Wij vonden dit een prettige plek om te verblijven. Vanaf de accommodatie kun je Cerro Ancon op lopen en heb je een geweldig uitzicht over Panama City. Met een taxi ben je zo in een ander deel van de stad of bij het Panama kanaal.

Kortom een echte aanrader!

Magnifiek hostel

edo en marja spa
19-5-2013

geweldig en servicegericht onderkomen. Zeer gastvrij en behulpzaam om het ontdekken van panama zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers zijn eenvoudig ingericht, worden keurig schoongehouden en zijn voorzien van airco. Het terras, waar het ontbijt wordt geserveerd, is omgeven door allerlei tropische bloemen en planten. Ook kun je daar genieten van de vele soorten vogels van panama. Het personeel is betrouwbaar en vriendelijk en staan ten alle tijden voor je klaar.

mooiste plek van de stad!

divers
20-1-2012

Begin december verbleven we bij The Balboa Inn. Het ligt in een groene, stille wijk dat goed bereikbaar is. Het ligt vlakbij hét kanaal, de causeway, casco viejo, domestic airport en ... de cerro Ancon. Vanaf deze heuvel heb je een schitterend uitzicht over de oude binnenstad, de causeway en de Miraflores Lockes. Ondanks dat je in een grote hoofdstad bent, geeft het verblijf in deze inn toch echt een vakantiegevoel.

De mensen die de inn runnen zijn vriendelijke en gastvrije mensen die je graag voorzien van tips. Toen we een probleem hadden met een geboekte tour, hebben ze ons goed geholpen. De vrouwen die het ontbijt e.d. verzorgen zijn ook heel vriendelijk en dienstverlenend.

De chauffeur die werkt voor de inn is zeer betrouwbaar en stipt.

Als je in of bij de hoofdstad wil verblijven, is dit echt een superplek!

Een aanrader!

Marie-Pierre Furnée
25-8-2011

Tijdens onze rondreis door Panama zijn we tot 3x terug gegaan naar The Balboa Inn. Dit vanwege de geweldige gastvrijheid, ontspannen sfeer en fijne lokatie.

Gastvrij, Geweldige service, aanrader!

De laat
1-7-2011

Zakelijk een week in uw Bed en Breakfast overnacht. Prima service, vriendelijk en zeer gastvrij. Zeker een aanbeveling zakelijk aangezien er internet op de kamers aanwezig is. Kom graag nog eens terug

Fantastische plek, warm aanbevolen

Hans de Bree
27-9-2010

Ligt in rustige, mooie buurt, met heerlijk buiten terras. Heel plzezierig dat computer met itnernet standby staat. Vanuit Balboa Inn is zowel de nieuwe als oude stad per taxi goed te bereiken. Ook de trips naar Colon (per trein), de Kuna resp. Embera indiananen is van hier uit goed te ondernemen. Goede bemiddeling door Balboa Inn t.b.v. de trips.

perfecte locatie

albert cohen
26-9-2010

prima kamer, service, ligging, en heerlijk rustig terras

Prima uitvalsbasis en startpunt

T.Postma
31-8-2010

Ideaal als 1e overnachtingsplek. Ligt in rustige wijk van Panama.

Kamers schoon, maar niet ruim.

We hebben een aantal aanbieders voor The Balboa Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The Balboa Inn in Panama City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The Balboa Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast The Balboa Inn scoort een 8.69 uit 10 op basis van 40 reviews.