Hotel El Parador

HotelWeer vandaag32°24°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor El Parador voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel El Parador

nunca mas

marivid
24-4-2017

falta de mantenimiento en las habitaciones y en los aires acondicionados, muebles y las toallas deberian de estar en el ba;o, a parte de que no estan en su lugar, demoran un siglo para que las lleven.

no es un hotel comodo.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Parador in Panama City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Parador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Parador scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.