6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Costa Inn voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Costa Inn in het Nederlands

Goed hotel, maar niet heel klantvriendelijk

marije, 17-9-2010

We verbleven hier 2 nachten. Redelijk grote kamers. Schone badkamer. Zwembad op het dak. Ontbijt redelijk. Alleen medewerkers niet heel vriendelijk. Je kunt vrij makkelijk met de taxi naar de grote shoppingmalls.

Redelijk hotel in zeer lawaaiige straat

Marijke van Rijt, 4-8-2008

Hotel Costa Inn bezocht in juli 2008. Het is voor Panamese begrippen wel aardig als je kijkt naar de prijskwaliteit verhouding. Het zwembad hebben wij helaas niet gezien. Wel van andere reizigers gehoord dat dit juist hotel Costa inn aantrekkelijk maakt. Omdat het midden in de stad ligt aan een erg drukke weg waar vanaf s morgens heel vroeg erg veel stinkende en zeer veel lawaaimakende stadsbussen rijden is het niet een ideale bestemming. Ontbijt is prima en gezellig en de kamers zijn schoon.

Het hotel ligt net buiten het centrum, maar dat is dan ook het enige nadeel. De kamers zijn perfect, idem het dakterras met zwembad en het heeft een erg vriendelijke sfeer. De keuken is erg goed en bovendien zijn de maaltijden er goedkoop. Men verzorgt desgewenst met het hotelbusje het vervoer naar en van vliegveld en/of busterminal. Een aanrader!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Costa Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Costa Inn in Panama City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Costa Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Costa Inn scoort een 6.75 uit 10 op basis van 4 reviews.